شناسهٔ خبر: 64081 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

به مناسبت چهلمین سالگرد انقلاب

معاون مسکن و ساختمان وزارت راه به سوالات شهروندان پاسخ می‌دهد

مازیار حسینی هم‌زمان با گرامیداشت دهه مبارک فجر با محوریت ارتباطات مردمی و در راستای تقویت ارتباطات برون‌سازمانی، معاون امور مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی  سه‌شنبه ۱۶ بهمن‌ماه به تماس‌های تلفنی در حوزه كاری خودپاسخ می‌دهد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، هم‌زمان با گرامیداشت دهه مبارک فجر با محوریت ارتباطات مردمی و در راستای تقویت ارتباطات برون‌سازمانی، معاون امور مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی سه‌شنبه ۱۶ بهمن‌ماه به تماس‌های تلفنی در حوزه كاری خودپاسخ می‌دهد.

بر همین اساس مازیار حسینی، معاون امور مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی از ساعت ۸.۳۰ الی۹.۳۰  پاسخگوی سؤالات جامعه فنی و مهندسی کشور، دانشجویان، متخصصین، نخبگان و دیگر شهروندان با شماره تلفن ۸۸۶۴۶۳۱۲-۰۲۱ خواهد بود.

خاطرنشان می‌شود در شرح وظایف معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و  شهرسازی، سیاست‌گذاری، برنامه‌ریزی و نظارت بر تأمین مسكن متناسب با نیاز و تنظیم بازار، سیاست‌گذاری به‌منظور تأمین زمین و تجهیز منابع برای اجرای برنامه‌های مسكن، راهبری نهادهای مدیریتی بخش مسكن از قبیل شورای عالی مسكن و كارگروه مسكن، جلب مشاركت بخش خصوصی و تعاونی در سرمایه‌گذاری بخش مسكن، انجام امور مربوط به دبیرخانه كمیسیون ملی اسكان بشر هماهنگ باسیاست‌های جهانی هبیتات (وابسته به سازمان ملل متحد) آمده است.

همچنین مازیار حسینی می‌تواند به سؤالاتی در زمینه سیاست‌گذاری تدوین تصویب و ترویج مقررات ملی ساختمان، نظارت عالیه بر امور سازمان‌های نظام‌مهندسی ساختمان، سیاست‌گذاری نظام صنفی و قوانین نظام‌مهندسی و تشكل‌های حرفه‌ای، سیاست‌گذاری به‌منظور ارتقاء كیفی مهندسی ساختمان، سیاست‌گذاری آموزشی در سطوح مختلف نظام‌مهندسی ساختمان، سیاست‌گذاری، برنامه‌ریزی و فراهم آوردن زمینه اجرای اهداف و خط‌مشی‌های قانون نظام‌مهندسی و کنترل ساختمان و نظارت عالیه بر اجرای ضوابط و مقررات ملی ساختمان در طراحی و اجرای تمامی ساختمان‌ها و طرح‌های شهرسازی و عمران شهری كه اجرای ضوابط و مقررات مزبور در آن‌ها الزامی است پاسخ دهد.

لازم به ذکر است که وزارت راه و  شهرسازی در طول سال با سامانه ۳۰۰۰۷۰۷۰ آمادگی دریافت پیام‌های شهروندان را دارا است. همچنین شهروندان می‌توانند از طریق شماره تماس‌های ۹۱-۸۲۲۴۴۰۹۰ نظرات و پیشنهادهای خود را به‌صورت شبانه‌روزی و هفت روز هفته به گوش مسئولان این وزارت خانه برسانند علاوه بر این  دو مرکزارتباطی، سامانه شهراه نیز آمادگی دریافت مسائل مربوطه شهروندان است.

نظر شما