شناسهٔ خبر: 64103 - سرویس بنادر و دریانوردی
نسخه قابل چاپ

عضو هیات عامل سازمان بنادر در بندر خمیر مطرح کرد

پروژه اسکله گردشگری بندرخمیر به زودی اجرایی خواهد شد/ لایروبی برای ایجاد اسکله جدید در بندر خمیر

منصور آرامی معاون برنامه ریزی وتوسعه منابع سازمان بنادر و دریانوردی از اجرایی شدن پروژه اسکله گردشگری بندرخمیر به زودی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، منصور آرامی عضو هیات عامل سازمان بنادر و دریانوردی در مراسم گرامیداشت روز جهانی تالاب‌ها در بندر خمیر از اجرایی شدن پروژه اسکله گردشگری بندرخمیر به زودی خبر داد و گفت: چندسالی که پروژه بندرگاه خمیر عقب ماند به این دلیل بود که باید مسائل زیست محیطی آن حل می‌شد.

وی تصریح کرد: پروژه اسکله گردشگری بندر خمیر به زودی اجرایی خواهد شد و در تلاش هستیم  لایروبی اسکله جدیدی را نیز آغاز کنیم.

فریدون همتی، استاندار هرمزگان نیز در مراسم گرامیداشت روز جهانی تالاب‌ها در بندرخمیر، اظهار کرد: در کشور ما تالاب‌های بسیاری وجود دارد که در استان هرمزگان، که بزرگترین و زیباترین آنها تالاب خور خوران در شهرستان بندرخمیر است. وجود تالاب‌ها و جنگل‌های حرا یکی از موهبت‌های الهی در هرمزگان است که می‌تواند مایه برکت و اشتغال و ثروت برای مردم این منطقه باشد.

وی افزود: باید امکانات زیرساختی را فراهم کنیم تا گردشگران بسیاری از این تالاب‌ها بازدید کنند و آنها به مراکز پرتردد گردشگری تبدیل شوند.

به گزارش سازمان بنادر و دریانوردی، بندر خَمیر یکی از شهرهای استان هرمزگان در جنوب ایران است. این شهر در فاصله ۹۵ کیلومتری جنوب غربی بندرعباس و ۱۱۰ کیلومتری شرق بندرلنگه واقع شده و مرکز شهرستان خمیر است.

نظر شما