شناسهٔ خبر: 64136 - سرویس ریلی
نسخه قابل چاپ

میان اداره کل برنامه‌ریزی و نظارت بر خدمات مسافری با دانشکده راه‌آهن انجام شد

توسعه تعامل دانشگاه و راه‌آهن در قالب یک تفاهم‌نامه

جلسه تفاهم نامه همکاری بین اداره کل برنامه ریزی و نظارت بر خدمات مسافری راه آهن و دانشکده راه آهن دانشگاه علم و صنعت امضا شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی راه آهن جمهوری اسلامی ایران، تفاهم نامه همکاری بین اداره کل برنامه ریزی و نظارت بر خدمات مسافری راه آهن و دانشکده راه آهن دانشگاه علم و صنعت روز یکشنبه ۱۴ بهمن ماه به امضا علی‌کاظمی منش مدیرکل برنامه ریزی و نظارت بر خدمات مسافری و سعید فاضل رئیس دانشکده راه آهن رسید.

بر اساس این تفاهم‌نامه، قرار است ۲ طرف درخصوص مواردی چون هدایت پروژه‌های تحقیقاتی و پایان‌نامه‌های دانشجویی مقاطع مختلف تحصیلی (با موضوعات مرتبط با حمل‌ونقل ریلی و مورد نیاز اداره کل)، انجام هماهنگی جهت بازدید علمی از ایستگاه ها و قطارهای مسافری، انجام هماهنگی جهت گذراندن دوره‌های کارورزی و کارآموزی دانشجویان در راه آهن سامان دهی خواهد شد.

همچنین بر اساس این تفاهم مقرر شد تا پس از تأیید اداره کل آموزش و فناوری راه آهن، برگزاری مشترک رویدادهای مرتبط با حوزه حمل و نقل ریلی مسافری از جمله استارت آپ‌ها انجام شود.

گفتنی است معرفی دستاوردهای حوزه حمل و نقل ریلی مسافری در نشریات و همکاری در زمینه تدوین و تألیف کتب و مقالات مرتبط با حوزه حمل ونقل ریلی مسافری از دیگر موارد این همکاری خواهد بود.

نظر شما