شناسهٔ خبر: 64143 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

وزیر راه و شهرسازی خبر داد

آغاز ساخت آزادراه کرمانشاه-بیستون به عنوان یک پروژه سرمایه‌ای/ پیگیری وزارت راه برای بازسازی مناطق زلزله زده

درجمع ورود وزیر راه و شهرسازی از افتتاح و کلنگ‌زنی پروژه‌های راه و شهرسازی به عنوان هدف سفر خود به استان کرمانشاه یاد کرد و از کلنگ‌زنی آزادراه کرمانشاه-بیستون و بازدید از روند بازسازی مناطق زلزله زده به عنوان مهمترین اهداف این سفر نام برد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، محمد اسلامی، وزیر راه و شهرسازی در بدو ورود به فرودگاه کرمانشاه، در جمع خبرنگاران ضمن تبریک ایام دهه فجر گفت: خدا را شکر که سعادتمند هستم در دهه فجر و چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی، خدمت مردم شریف استان کرمانشاه باشم.

اسلامی در توضیح اهداف سفر خود به استان کرمانشاه گفت: هدف از سفر بازدید و سرکشی از طرح‌های در دست اجرا و افتتاح چندین پروژه در زیرساخت‌های حمل و نقل است. همچنین آغاز به کار چند پروژه جدید از جمله آزادراه کرمانشاه-بیستون که محور آزادراه کربلا است و به عنوان یک پروژه سرمایه‌ای در دستور کار قرار دارد، برای این سفر برنامه‌ریزی شده است.

وی بازدید از روند بازسازی مناطق زلزله زده را از دیگر اهداف این سفر برشمرد و افزود: آقای استاندار اهتمام ویژه‌ای برای پیشبرد طرح بازسازی مناطق زلزله زده داشتند. در این سفر از این مناطق و آخرین وضعیت پروژه‌های بازسازی نیز بازدید خواهیم کرد.

نظر شما