شناسهٔ خبر: 64201 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب؛

سامانه مدیریت پروژه‌های عمرانی راهداری و حمل ‌و نقل جاده‌ای خراسان شمالی رونمایی می‌شود

جلسه راهداری بجنورد كارگاه آموزشی آشنایی و راه‌اندازی سامانه مديريت پروژه‌های عمرانی در محل اداره كل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای خراسان شمالی برگزار شد .

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره كل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای استان خراسان شمالی, كارگاه آموزشی آشنايی و راه‌اندازی سامانه مديريت پروژه هاي عمراني در محل این اداره كل برگزار شد .

در اين كارگاه دبیر سامانه مدیریت پروژه‌های عمرانی سازمان راهداری و حمل ‌و نقل جاده‌ای گفت: به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، سامانه مدیریت پروژه‌های عمراني راهداری و حمل ‌و نقل جاده‌ای درسطح كشور رونمایی می شود.

زاهد رئوفی اظهار داشت: این سامانه به صورت همزمان در استان های کشور رونمایی می شود و این طرح در راستای تحقق دولت الکترونیک در سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در دستور کار قرار گرفته است.

وی افزود: این سامانه در ادارات کل راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای ۲۷ استان کشور راه‌اندازی شده است.

دبیر سامانه مدیریت پروژه‌های عمرانی سازمان راهداری و حمل ‌و نقل جاده‌ای بازگو كرد :در این طرح تلاش داریم تا مکاتبات کاغذی حذف و در هزینه ها صرفه جویی شود ودسترسی سهل به اطلاعات، شفاف سازی در اجرای کارها، حذف بایگانی فیزیکی و رصد و بررسی پروژه‌های عمرانی از ديگرمزایای راه‌اندازی این سامانه مي باشد.

بر اساس این گزارش، به منظور آشنایی کارکنان با فعالیت سامانه مدیریت پروژه‌های عمرانی، کارگاه آموزشی در اداره کل راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای خراسان شمالی برگزار شد و شرکت کنندگان موارد لازم را فرا گرفتند.

در این کارگاه آموزشی، مشاوران، پیمانکاران پروژه‌های عمرانی و کارکنان اداره کل راهداری و حمل ‌و نقل جاده‌ای با سامانه مدیریت پروژه‌های راهداری و حمل ‌و نقل جاده‌ای آشنا شدند.

بالغ بر۱۰۰ نفر در این دوره به مدت ۱۶ساعت  حضور یافتند که گواهینامه حضور در این کارگاه آموزشی را دریافت می کنند.

نظر شما