شناسهٔ خبر: 64217 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در پنجمين روز از دهه مبارك فجر ؛

پروژه بهسازی و آسفالت راه روستای کماچ خور افتتاح شد

راه کماج رييس اداره راه وشهرسازی شهرستان درگز از افتتاح پروژه بهسازی راه روستای کماچ خور همزمان با چهلمين سالگرد پيروزی باشكوه انقلاب اسلامی ايران خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رساني اداره كل راه و شهرسازي استان خراسان رضوي،  رييس اداره راه وشهرسازي شهرستان درگز از افتتاح پروژه بهسازی و آسفالت راه روستای کماچ خور همزمان با چهلمين سالگرد پيروزي باشكوه انقلاب اسلامي ايران خبر داد.

امين حاتمي با اعلام اين خبر گفت: به مناسبت گرامیداشت فرارسیدن سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، مراسم افتتاح پروژه بهسازی و آسفالت راه روستای کماچ خور با حضور فرماندار محترم شهرستان درگز، اعضای شورای تأمین و شورای اداری اين شهرستان برگزار شد.

وي با اشاره به اينكه اين پروژه از آبان امسال به بهره برداري رسيده، افزود:  طول اين محور نزدیک به ۹ کیلومتر (۸۸۰۰ متر) و اعتبار پروژه از محل تملک دارایی ها و بخشی هم از محل ماده ۱۸۰ تامین شده كه  ۵ کیلومتر ابتدایی مسیر در دو قرارداد در زمان خود مجموعاً به مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان با پیمانکار بسته شده و  ۴ کیلومتر باقیمانده در قراردادی به همراه بهسازی و آسفالت روستاهای کالو و دولتشانلو به مبلغ ۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان انجام شده است.

گفتني است روستای کماج خور بر اساس اعلام مرکز آمار ایران در سال ۹۵ دارای ۶۴ خانوار است که با بهسازی و آسفالت راه دسترسی این روستا شاخص برخورداری روستاهای بالای ۵۰ خانوار از راه آسفالته در شهرستان درگز  به متوسط شاخص برخورداری استان که ۹۴ درصد است، می رسد.

نظر شما