شناسهٔ خبر: 64232 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

افتتاح پروژه راه روستایی دوراب – شورابسر

بهشهر رئیس راه وشهرسازی بهشهر ، نکاء و گلوگاه از افتتاح پروژه راه روستایی دوراب – شورابسر در ایام الله دهه مبارک فجر خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره كل راه و شهرسازي استان مازندران, رئیس راه وشهرسازی بهشهر ، نکاء و گلوگاه از افتتاح پروژه  راه روستایی دوراب – شورابسر در ایام الله دهه مبارک فجر خبرداد.

ناصحی دراین رابطه اظهار داشت: همزمان با گراميداشت ایام الله دهه مبارک فجر پروژه راه روستايي دوراب - شورابسر نکاء  به طول ۲ کیلومتر و با اعتباری بالغ بر ۷ میلیارد ریال با حضور سرپرست معاونت امور عمرانی استانداری و مدیرکل راه و شهرسازی ، فرماندار نکاء و سایر مسئولین مورد بهره برداری قرار گرفت .

رئيس اداره راه و شهرسازي بهشهر، نکاء و گلوگاه افزود : موثرترين شرايط براي حمل و نقل ، داشتن يك رويه سالم راه همراه با نصب علائم ايمني لازم بوده تا بتوان با خيالي آسوده تردد كرد و از جمله اهدافي كه اين اداره كل براي دستيابي به آن تلاش مي كند مطالعه و فراهم نمودن طرح هاي لازم براي انجام و اجراي رويه هاي آسفالتي مناسب و اقتصادي بودن آن است.

وی اظهار داشت: از اين رو به منظور تسهيل در امر تردد و افزايش ايمني محورها اجراي عمليات روكش آسفالت در سطح محور روستایی این شهرستان به اجرا در آمده است.

رئيس اداره راه و شهرسازي شهرستان بهشهر، نکاء و گلوگاه گفت : پروژه راه روستایی دوراب – شورابسر از پروژه هاي افتتاحي اين اداره بوده كه در اين ايام با حضور مسؤلين استانی و شهرستاني به بهره برداري رسید.

گفتنی است در آستانه چهلمین سال پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی و در ایام اله دهه مبارک فجر تعداد ۲۸ پروژه راه روستایی در قالب ۳۸ کیلومتر و یک دستگاه پل با اعتباری معادل ۱۰۹ میلیارد ریال بهره برداری و در اختیار روستائیان عزیز قرار گرفت . همچنین این اداره کل در حوزه ساخت و مهندسی ، و فنی و اجرایی پروژه های متعددی داشته که در این ایام با حضور مسئولین مورد بهره برداری قرار گرفت .

نظر شما