شناسهٔ خبر: 64238 - سرویس بنادر و دریانوردی
نسخه قابل چاپ

يك مسئول در سازمان بنادر:

انضباط و شفافیت مالی در دستور کار سازمان بنادر/ وصول مطالبات با جدیت پیگیری شود

بندر شهیدبهشتی چابهار مديركل امور بنادر و دریانوردی با تاکید بر " شفافیت و انضباط مالی " در این سازمان ، " جذب مطالبات و کاهش بدهکاران را مسئله جدی و قابل پیگیری در بنادر کشور برشمرد.

به گزارش پايگاه خبري وزارت راه و شهرسازي،لقمان پارسی نیا در همایش سالانه معاونین برنامه ریزی و توسعه منابع بنادر کشور ، گفت: کاهش هزینه های جاری از  سیاست های مهم سازمان بنادر است.

وی با بیان اینکه مسئولیت هزینه های آب، برق و گاز گمرک باید از هزینه های جاری بنادر جدا شود، خاطر نشان کرد: موارد و مسائل این چنینی باید در کمیته وصول مطالبات مطرح و  پیگیری شود.

مدیرکل امور مالی سازمان بنادر و دریانوردی، تصریح کرد: با توجه به وضعیت مالی و بودجه ای سازمان، صرفه جویی در مباحث مالی راولویت سازمان بنادر و درچارچوب اقتصاد مقاومتی است.

به گزارش سازمان بنادر و دريانوردي، پارسی نیا با گریزی بر قراردادهای BOT در سازمان بنادر با بخش خصوصی، تاکید کرد: سرمایه گذاران موظف اند به موقع به تعهدات خود را عمل کنند؛ چراکه در غیر این صورت، بخش مالی بنادر باید به دستگاه های نظارتی پاسخگو باشند و به قراداد جدید روی بیاورند.

به گفته مدیرکل امور مالی ، سازمان های دولتی از خرید اقلام خارجی ممنوع شده اند و باید در این زمینه دقت و حساسیت جدی داشته باشند.

نظر شما