شناسهٔ خبر: 64246 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

همزمان با دهه مبارکه فجر انجام شد

افتتاح و کلنگ‌زنی ۲۹۰ میلیارد ریال پروژه عمرانی در شهر جدید رامین/ بهره‌برداری از ۲۵۶ واحد مسکن مهر

افتتاح مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید رامین از افتتاح و کلنگ‌زنی ۲۹۰ میلیارد ریال پروژه عمرانی در شهر جدید رامین و همچنین بهره‌برداری از ۲۵۶ واحد مسکن مهر همزمان با دهه مبارکه فجر در این شهر جدید خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، چندین پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر ۲۹۰ ميليارد ريال با حضور صادق اکبری عضو هيئت مديره شركت مادر تخصصي عمران شهر هاي جديد كشور، مسعود هاشمي مدير كل بودجه شركت مادر تخصصي عمران شهرهاي جديد كشور, امید حاجتي  رئيس سازمان مديريت و برنامه ريزي استان، کیامرث حاجي زاده  مدير كل مديريت بحران استانداري، زارع زاده مدير كل دفتر فني استانداري و عباس پورسلان  مدير كل راه و شهر سازي استان افتتاح و کلنگ‌زنی شد.

سامان اسدی مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید رامین در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران عنوان کرد: به مناسبت ایام دهه فجر چندین پروژه عمرانی با اعتبار ۲۹۰ میلیارد ريال در این شهر کلنگ زنی و افتتاح شد. این پروژه ها شامل؛ یک بلوار به طول ۵۰۰ متر، ۲۵۶ واحد مسکن مهر با آماده سازي و كليه انشعابات آب، برق و گاز، یک مجموعه ده هزار نهالی به عنوان پارک جنگلی، آماده سازی معابر منازل مسکونی با تراكم كم با اعتبار ٢٩ ميليارد ريال , افتتاح مركز سلامت، افتتاح كنارستان و احداث پارک ورودی شهر و یک رستوارن سنتی با سرمایه گذاری بخش خصوصی می شوند.

‎وی افزود: تلاش های بسیاری صورت گرفته تا بتوانیم حس آرامش و امنیت را برای ساکنین این شهر جدید فراهم کنیم. در این زمان مشکل خاصی در راستای تامین امنیت شهر نداریم و یک پاسگاه نیروی انتظامی نیز به زودی در منطقه مستقر خواهد شد.

‎مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید رامین با استقرار شبانه روزی یک پزشک در مرکز درمانی این شهر كه امروز به بهره برداري رسيد تصریح کرد: با استقرار این پزشک در مجموعه درمانی شهر رامین خدمات درمانی به صورت ۲۴ ارائه خواهد شد. داروخانه و یک دستگاه آمبولانس نیز در این مرکز وجود دارد.

‎اسدی اظهار کرد: مدارس موجود در این شهر داير هستند و در خصوص و در بحث آمزشي مشكلي وجود ندارد. 

‎مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید رامین با اشاره به استقرار پنج سرویس به منظور رفت و آمد ساکنین به شهر ملاثانی عنوان کرد: تلاش های بسیاری صورت گرفته تا شرایط زندگی در این شهر جدید فراهم شود؛ در همین راستا به دنبال ایجاد فرصت هایی برای اشتغال ساکنین نیز هستیم و از حضور بخش خصوصی برای سرمایه گذاری و ایجاد اشتغال در شهر با الویت جذب ساکنان استقبال می کنیم.

افتتاح و کلنگ‌زنی ۱۱ پروژه روبنایی و زیربنایی در شهر جدیدشیرین شهر

گفتنی است تعداد ۵ پروژه عمرانی به ارزش ۱۵۸.۹۹۹ میلیون رسال و همچنین ۶ پروژه روبنایی وزیربنایی با اعتباری بالغ بر ۵۲۳۴۹ میلیون ریال به مناسبت دهه مبارکه فجر در شهر جید شیرین شهر به ترتیب کلنگ‌زنی و افتتاح شدند.

لازم به ذکر است در این مراسم تعداد ۲۷۰ واحد مسکن مهر نیز افتتاح و به متقاضیان تحویل داده شد./

نظر شما