شناسهٔ خبر: 64286 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

وزیر راه و شهرسازی در جمع خبرنگاران گفت

۱۷۰ کیلومتر انواع راه در اصفهان آماده بهره‌برداری است/ ارتقای سطح سرویس راه‌های استان در دستور کار قرار دارد/تسریع عملیات اجرایی کنارگذر شرق اصفهان با توجه به اهمیت زیست محیطی

افتتاح وزیر راه و شهرسازی گفت: ۱۷۰ کیلومتر انواع راه در استان اصفهان آماده بهره‌برداری است که نقش مستقیم در کاهش زمان سفر، ارتقای ایمنی و کاهش مصرف سوخت دارد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی محمد اسلامی در حاشیه آیین بهره‌برداری از پروژه‌های شرق استان اصفهان اظهار کرد: ۱۷۰ کیلومتر پروژه راهسازی در استان اصفهان آماده بهره‌برداری است که طی یک ماه آینده به نوبت افتتاح خواهد شد.

وی افزود : با توجه به تغییر نرخ تقاضا به خاطر رشد جمعیت و افزایش سفرها، ارتقای سطح سرویس راه‌های استان اصفهان در دستور قرار دارد.

وزیر راه و شهرسازی در ادامه کنارگذر شرق اصفهان را پروژه مهم از منظر زیست محیطی و صرفه‌جویی در مصرف سوخت و کوتاه شدن مسیر عنوان کرد و گفت: دوره ساخت این پروژه نیز طولانی شده و باید تمهیداتی برای تسریع عملیات اجرایی این پروژه در نظر گرفته شود. 

این عضو کابینه دولت دوازدهم با اشاره راه‌آهن سریع السیر تهران-قم-اصفهان نیز گفت: این پروژه ریلی با توجه به برخورداری از فاینانس نباید متوقف شود، بلکه باید با تمهیدات ویژه نسبت به گذشته شتاب گیرد تا مردم استان اصفهان و کل کشور از آن بهره‌مند شوند. 

وزیر راه و شهرسازی پس از ترک محل افتتاح پروژه‌های شرق استان اصفهان در آستان مقدس امام‌زاده شاهرضا(ع) و مزار شهدا حضور یافت.

نظر شما