شناسهٔ خبر: 64305 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

ششمین جلسه كميسيون ماده پنج شهر گرگان با حضور استاندار برگزار شد

ساخت و ساز  در گرگان مديركل راه وشهرسازي استان گلستان از برگزاري ششمین جلسه كميسيون ماده پنج شهر گرگان با حضور استاندار گلستان در روز جاری با ۵۱ دستور کار خبر داد .

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رساني اداره كل راه و شهرسازي استان گلستان، "حسين محبوبي" مديركل راه وشهرسازي استان گلستان در گفتگو باپايگاه خبري اين اداره كل بيان داشت تغيير كاربري، افزايش و كاهش تراكم و افزايش سطح اشغال ملك و ساختمان در شهرستان گرگان ازجمله مواردي بود كه در اين جلسه به بحث و بررسي گذاشته و تصميمات لازم اتخاذ شد.

دبير كميسيون ماده پنج استان گلستان يادآورشد: در اين جلسه، رئیس  شوراي شهر و شهرداران گرگان حضور داشتند .

اين جلسه با حضور استاندار گلستان ، معاون هماهنگي امور عمراني استاندار، و ساير مديران كل عضو اين كميسيون اعم از دفتر فني استانداري، ميراث فرهنگي، حفاظت محيط زيست و روساي سازمان هاي جهاد كشاورزي و نظام مهندسي ساختمان و مدير عامل شركت آب فاضلاب شهري استان در محل دفتر استاندارگلستان برگزار شد.

كميسيون ماده ۵ قانون تاسيس شورايعالي شهرسازي و معماري ايران كميسيوني است براي بررسي و تصويب طرح تفصيلي و تغييرات بعدي آن كه به رياست استاندار و دبيري مديركل راه و شهرسازي تشكيل مي شود و معاونت شهرسازي و معماري اداره كل راه و شهرسازي نيز مسئوليت دبيرخانه اين كميسيون را بر عهده دارد.

شهروندان گرامی می توانند براي اطلاع از آخرین مصوبات کمیسیون ماده ۵ به پایگاه خبری اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان به نشانی www://golestanrud.ir مراجعه فرمایند.

نظر شما