شناسهٔ خبر: 64307 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

دعوت مدیرکل بنادر هرمزگان از جامعه دریایی و بندری برای حضور گسترده در راهپیمایی ۲۲ بهمن

22 بهمن مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان از صنوف مختلف جامعه دریایی و بندری این استان خواست تا در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن ماه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی حضور گسترده و پرشوری داشته باشند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان،  اله‌مراد عفیفی‌پور با صدور پیامی به مناسبت فرا رسیدن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی تصریح کرد : ۲۲ بهمن آخرین موج بزرگ و توفنده ای بود که موج های خون را در طول سالیان پرحادثه انقلاب به ساحل پیروزی رساند. در چنین روز تاریخی بود که ملت حماسه آفرین ایران اسلامی، تولدی دوباره یافت و سرمه شریعت بر دیدگان بصیرت خویش کشید و گوشه ای از قدرت و توانمندی عقاید دینی را در حرکت آفرینی، شورگستری، امیدبخشی و بیدادگری را به رخ جهانیان کشید.

مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان ضمن توصیف ۲۲ بهمن ماه به عنوان هنگامه تبلور عزم و اراده ملی در شکستن هیمنه استکبار جهانی و تجلی موج آزادی خواهی و استقلال طلبی ملت آزاده ایران، بیان کرد: امسال نیز بسان چهل سال گذشته، جامعه بزرگ دریایی و بندری هرمزگان همگام با دیگر اقشار مردم همیشه در صحنه ایران پیمان بسته اند تا انقلاب اسلامی به عنوان یادگار ارزشمند امام راحل(ره) را همیشه سرزنده نگهدارند و مجدانه نیز در حرف و عمل، بر سرپیمان خود هستند.

عفیفی پور در بخش دیگری از پیام خود، حضور ساحل نشینان پایتخت دریایی ایران در یوم الله ۲۲ بهمن امسال را خط بطلانی بر نقشه های تمامی توطئه گران و بداندیشانی دانست که چشم طمع به این نظام مقدس دوخته اند.

عفیفی پور با اشاره به برنامه ریزی های صورت گرفته در راستای زمینه سازی جهت حضور پررنگ صنوف مختلف جامعه دریایی و بندری استان در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن ماه، خاطرنشان کرد: دست اندرکاران صنعت حمل و نقل دریایی که پاسبانان دیرین خلیج تا ابد فارس محسوب می شوند، همیشه نشان داده اند که به سرنوشت کشور و مسایل انقلاب اهتمام و حساسیت وی‍ژه ای دارند و این اندیشه نیک را بار دیگر با حضور حماسی خود در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن به نمایش می گذارند.

نظر شما