شناسهٔ خبر: 64310 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

در سفر وزیر راه وشهرسازی به استان اصفهان

تقاطع غیرهم‌سطح قهه-پوده و باند دوم سفیددشت-ورنامخاس افتتاح شد

پروژه تقاطع غیرهم‌سطح قهه-پوده واقع در محور طالخونچه-بهاقان-شهرضا و باند دوم محور سفیددشت-ورنامخاس به طول ۱۸ كیلومتر با حضور وزیر راه و شهرسازی در جریان سفر به استان اصفهان به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی در جریان سفر به استان اصفهان به منظور بازدید و افتتاح چند پروژه راهسازی و بازآفرینی شهری در ایام‌الله دهه فجر پس از افتتاح ورزشگاه تختی در محله قشقایی شهرضا به محل افتتاح پروژه تقاطع غیرهم‌سطح قهه-پوده عزیمت كرد.

پروژه تقاطع غیرهم‌سطح قهه-پوده با هزینه‌ای بالغ بر ۲۳ میلیارد ریال واقع در محور طالخونچه-بهاقان-شهرضا به بهره‌برداری رسید.

محمد اسلامی سپس سفر خود را محل افتتاح باند دوم محور سفیددشت-ورنامخاس ادامه داد. این پروژه به طول ۱۸ كیلومتر و عرض ۱۱ متر، ۲۱۵ هزار مترمكعب عملیات خاكبرداری، ۲۲۰ هزار مترمكعب عملیات خاكریزی، ۷۰ هزار مترمكعب عملیات اساسی و زیراساسی، ۵۰ هزارتن آسفالت گرم، ۲۱۰۰ تن بتن ریزی و ۳۵۰ تن آرماتوربندی بوده است.

یادآور می‌شود این پروژه یكی از درخواست‌های مردم قدیمی منطقه محسوب می‌شد كه امروز به مناسبت ایام‌الله دهه فجر با حضور وزیر راه و شهرسازی به بهره‌برداری رسید.

نظر شما