شناسهٔ خبر: 64326 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

با حضور وزیر راه و شهرسازی

فاز یک شهرک حمل و نقل زرین شهر افتتاح شد/ساخت تقاطع غیرهمسطح ورودی شهرک حمل و نقل شروع شد/ امکان صادر شدن تا هزار بارنامه در روز

تقاطع غیرهمسطح فاز یک شهرک حمل و نقل زرین شهر و عملیات اجرایی تقاطع غیرهمسطح ورودی شهرک حمل و نقل با حضور وزیر راه و شهرسازی در سفر به استان اصفهان افتتاح شد و آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی در جریان سفر به استان اصفهان به مناسبت ایام الله دهه فجر فاز یک شهرک حمل و نقل زرین شهر را افتتاح کرد.

این شهرک به مساحت ۱۷۵ هکتار کلنگ زنی شد که ۱۰۰ هکتار آن متعلق به بخش خصوصی است. طبق قراردادی با شهرداری زرین شهر به هریک از ۳۵ باربری ۵۰۰۰ متر زمین انتقال یافته است.

طبق گفته مسئولان شهری با روی کار آمدن مدیریت شهری جدید موانع شهرک حمل و نقل برطرف و حق و حقوق شهرداری احیا شده است.

با بهره برداری از شهرک حمل و نقل زرین شهر ۷۰۰ تا هزار بارنامه در روز صادر خواهد شد که کاهش هزینه بار را به همراه خواهد داشت.

در ادامه با حضور وزیر راه و شهرسازی عملیات اجرایی تقاطع غیرهمسطح ورودی شهرک حمل و نقل آغاز شد.

گفتنی است این پروژه با مشارکت شهرداری و اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان انجام خواهد شد.

طی یکسال گذشته اعتباری بالغ بر ۲ میلیاردتومان از سوی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای به این پروژه اختصاص یافته است و مقرر شده تا اعتبارات به صورت مشارکتی بین دو دستگاه (شهرداری و سازمان راهداری) تامین شود.

طبق گفته مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان توجیح فنی این پروژه اتصال آزادراه کنارگذر غرب اصفهان به زرین شهر است که با توجه به جانمایی شهرک حمل و نقل در مجاورت محور مذکور و لزوم ایمن سازی دسترسی به شهرک حمل و نقل طراحی و در مرحله اجرا قرار دارد.

نظر شما