شناسهٔ خبر: 64335 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

به مناسبت دهه مبارك فجر انجام شد

آغاز عمليات اجرايی پروژه چهار خطه خروجی دره شهر- پل دختر

راهسازي كرمان به مناسبت دهه مبارك فجر كلنگ عمليات اجرايی چهار خطه شدن خروجی شهر دره شهر به سمت پل دختر با حضور جمعی از مديران استانی به زمين زده شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رساني اداره کل راه وشهرسازي استان ايلام, به مناسبت دهه مبارك فجر كلنگ عمليات اجرايي چهار خطه شدن خروجي شهر دره شهر به سمت پل دختر با حضور جمعي از مديران استانی به زمين زده شد.

در اين مراسم مديركل راه وشهرسازي استان گفت: اين پروژه به طول ۱۳ كيلومتر تا انتهاي حوزه استحفاظي استان ايلام به سمت لرستان با مبلغ قرار داد ۳۰ ميليارد تومان كه رسماً اجرايي شد ظرف ۲۴ ماه به بهره برداري خواهد رسيد.

کاظمی هدف از اجراي اين پروژه را تسهيل در ارتباط دو استان ايلام و لرستان با توجه به موقعيت تاريخي و فرهنگي و كشاورزي و ... منطقه عنوان كرد.

وی خاطر نشان كرد: در شهرستان دره شهر علاوه بر اين پروژه ، طرح هاي ديگري از جمله واريانت وحدت آباد، چهار خطه ورودي شهرستان دره شهر از سمت بدره(ايلام)، تونل عظيم كبير كوه ( دره شهر- آبدانان)كتابخانه و مسجد جامع و طرح هاي مربوط به باز آفريني شهري در دست اجرا است.

نظر شما