شناسهٔ خبر: 64355 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

برپائی جشن ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی زیربارش برف

کارکنان زیرمجموعه وزارت راه و شهرسازی در استان اردبیل حماسه‌ای جاودانه خلق کردند

راهپیمایی اردبیل دستگاههای زیرمجموعه وزارت راه و شهرسازی در استان اردبیل با حضور پرشور خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن با برپائی جشن ۴۰ سالگی حماسه‌ای جاودانه خلق کردند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رساني اداره کل راه و شهرسازي استان اردبيل, دستگاههای زیرمجموعه وزارت راه و شهرسازی در استان اردبیل با حضور پرشور خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن با برپائی جشن ۴۰ سالگی حماسه‌ای جاودانه خلق کردند.

به همت شورای هماهنگی روابط عمومی راه و شهرسازی استان اردبیل ، همزمان با سراسرکشور مدیران و کارکنان دستگاههای زیرمجموعه وزارت راه و شهرسازی در استان اردبیل برای اولین بار بصورت یکپارچه در کنار هم آمده بودند تا بگویند برای حفظ آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی همه گونه ایستاده‌اند.

راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال به‌رغم بارش شدید برف در ۴۰ سالگی انقلاب با حضور گسترده و یکپارچه مردم شهیدپرور اردبیل و مدیران و کارکنان زیرمجموعه وزارت راه و شهرسازی در استان اردبیل باشکوه‌تر از سال‌های گذشته برگزار شد.

شرکت کنندگان در این راهپیمایی با شعار " ما ملت دلاوریم  پیرو خط رهبریم " آمده بودند تا بگویند تا آخرین لحظه پشت ولایت فقیه خواهیم بود و با حضوری بی‌سابقه در جشن ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی بار دیگر به دنیا و ایادی کفر نشان دادند که همچنان سروقامت زیرپای انقلاب و حمایت و پشتیبانی از این نظام ایستاده‌اند و لحظه‌ای از اهداف انقلابی خود عقب‌نشینی نمی‌کنند.

مدیران و کارکنان زیرمجموعه وزارت راه و شهرسازی در استان اردبیل در کنار مردم ولایتمدار استان با حضور حماسی خود وحدت و انسجام ملت ایران را به دنیا نشان دادند و برگ زرینی را در تاریخ انقلاب اسلامی رقم زدند.

نظر شما