شناسهٔ خبر: 64372 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

لزوم بهره گیری از ظرفیت های آموزشی شورای هماهنگی راه و شهرسازی خوزستان

شورای خوزستان معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل راه و شهرسازی خوزستان بر لزوم بهره گیری از ظرفیت های آموزشی اعضای شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان خوزستان، معاون توسعه مدیریت و منابع این اداره کل بر لزوم بهره گیری از ظرفیت های آموزشی اعضای شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان تاکید کرد.

عباس اسلامی پور در نشست هم اندیشی معاونان توسعه مدیریت و منابع شورای هماهنگی راه و شهرسازی که با حضور قاسم صنگوری سواری، مدیر مرکز آموزش و پژوهش های توسعه و آینده نگری سازمان مدیریت و برنامه ریزی خوزستان برگزار شد اظهار داشت: در این نشست مقرر شد از ظرفیت ها و پتانسیل های دستگاههای عضو شورای هماهنگی راه و شهرسازی برای برگزاری دوره های آموزشی ویژه مدیران و کارکنان با هماهنگی استانداری و سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان استفاده کنیم.

وی با تأکید بر اینکه افزایش دانش شغلی کارکنان باعث افزایش بهره‌وری خواهد شد، تصریح کرد: آشنایی با آخرین شیوه‌های نوین کاری و استفاده از تجربیات ارزشمند دیگران به ارتقای کمی و کیفی سطح فعالیت‌ها کمک می‌کند؛ چراکه آموزش امری مهم برای پیشبرد اهداف سازمانی است.

اسلامی پور شناسایی نیازهای آموزشی کارکنان و تنظیم محتوای کارگاه‌های آموزشی مطابق با آن و بهره‌گیری از استادان مجرب را از راهکارهای مهم اثربخشی آموزش کارکنان دانست و عنوان کرد: این مهم با تشکیل کارگروه‌های ویژه آموزشی در شورای هماهنگی معاونین توسعه مدیریت و منابع راه و شهرسازی استان می تواند احصا شود و به تبع آن دوره ای آموزشی متناسب با نیاز های دستگاههای عضو برگزار گردد.

معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل راه و شهرسازی خوزستان ابراز امیدواری کرد: با تعامل و هم افزایی اعضا بتوانیم دوره های آموزشی مشترک را با استفاده از امکانات و ظرفیت های یکدیگر برگزار نماییم.

در ادامه قاسم صنگوری سواری، مدیر مرکز آموزش و پژوهش های توسعه و آینده نگری سازمان مدیریت و برنامه ریزی خوزستان ضمن تشریح قوانین و مقررات جدید آموزش و اقدامات آموزشی این مرکز اظهار داشت: آموزش کاربردی ویژه کارکنان شاغل و مدیران باعث بهره وری و توسعه می شود.

وی افزود: یک اصل اساسی در آموزش کارکنان ایجاد انگیزه برای یادگیری بیشتر و ترغیب آنان برای حضور در دوره های آموزشی است که این امر با برگزاری کارگاه های آموزشی متنوع و کاربدی و ایجاد سیستم تشویقی میسر است.

در پایان با اعلام آمادگی جهت همکاری در برگزاری دوره های آموزشی ویژه مشاغل راه و شهرسازی گفت: این مرکز دوره های را که شورای هماهنگی معاونان توسعه مدیریت و منابع راه و شهرسازی استان تصویب کند را با حضور اساتید مجرب و کاردان برگزار خواهد کرد.

نظر شما