به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومي اداره كل راهداري وحمل ونقل جاده اي استان خراسان شمالي, سامانه تلفنی ۱۱۱ امروز سه شنبه ۲۳ بهمن ماه ۹۷ پاسخگوی مردم و هم استانی های عزیر با حضور معاونین اداره کل راهداري وحمل ونقل جاده اي خراسان شمالی بود.
زهرانودهي رئيس روابط عمومي این اداره كل بیان کرد: در این برنامه ۶ شهروند مشکلات خود را از طریق این سامانه تلفنی مطرح و پاسخگویی از طریق معاونت مربوطه صورت پذیرفت .
گفتنی است: سامانه تلفنی۱۱۱ «سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت» شبکه یکپارچه ارتباط مردم با دولت در سراسر کشور، با شماره تلفنی ۱۱۱ است که آحاد ملت سربلند ایران، در هر جای میهن اسلامی عزیزمان میتوانند ایدهها، پیشنهادات، انتقادات، شکایات و درخواستهای خود از دولت را با آن مطرح کنند.
نظر شما