شناسهٔ خبر: 64383 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیر کل راه شهرسازی مازندران؛

نشاط و شادابی از مزیت های ورزش است

ورزش مازندران مدیر کل راه شهرسازی مازندران در اختتامیه مسابقات ورزشی جام شهدای انقلاب گفت: ورزش موجب نشاط و سلامتی جسم می شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره كل راه و شهرسازي استان مازندران, مدیر این اداره کل در اختتامیه مسابقات ورزشی جام شهدای انقلاب گفت: ورزش موجب نشاط و  سلامتی جسم می شود.

سید محمد نظری در مراسم اختتامیه مسابقات ورزشی با عنوان این موضوع که یکی از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی و دهه فجر برگزاری جشنواره ها و  مسابقات ورزشی در این ایام می باشد افزود :  این دوره از مسابقات با نشاط و شادابی بسیار مناسبی برگزار شده است.

مدیر کل راه شهرسازی مازندران گفت :  ورزش موجب نشاط و  سلامتی جسم می گردد ، اداره کل راه و شهرسازی از برنامه های مهم ورزشی حمایت ویژه می نماید.

وی تصریح کرد : معتقدم خانواده بزرگ راه و شهرسازی با اتکا به ورزش و باهم بودن می تواند گام های بزرگ و لازم را جهت توسعه بردارد.

مدیرکل راه و شهرسازی افزود : علی رغم اینکه برنامه های گسترده ای در حوزه های مختلف داریم اما نمی بایست از مقوله ورزش غافل شویم و امیدواریم با استمرار این گونه برنامه های ورزشی بتوانیم همکاران خودمان را به جامعه معرفی کنیم .

وی گفت : درصدد هستیم با توجه به خدمات گسترده ای که اداره کل راه و شهرسازی انجام داده است .

با ارائه و استمرار برنامه های فرهنگی ورزشی جایگاه واقعی  اداره کل راه و شهرسازی را در بین شهروندان و جامعه بسط و گسترش دهیم.

سید هاشم حسینی رئیس کمیته ورزشی اداره کل نیز در حاشیه این مراسم ضمن اشاره به اهميت ورزش و سلامت جسم و جان و تاثير مثبت آن بر عملكرد كاركنان يادآور شد: ورزش از نيازهاي اساسي جسم و روح است و مديران بايد با جدي گرفتن اين موضوع انگيزه لازم براي توسعه ورزش به همراه داشتن روحيه اي فعال در ميان كارمندان ايجاد كنند.

رئيس كميته ورزشي راه و شهرسازي مازندران ضمن اشاره به اين مطلب كه بحث سلامت كارمندان با كمك ورزش بايد يكي از راهكارهاي مديران براي پيشبرد اهداف ادارات مدنظر قرار گيرد خاطر نشان ساخت: با توجه به اين مهم ، در ايام الله دهه مبارك فجر يك دوره مسابقه ورزشي فوتسال و دارت ویژه بانوان در بين همکاران اداره کل راه و شهرسازی مازندران برگزار گردید.

حسینی اظهار داشت : در مسابقات فوتسال ۱۱ تیم از اداره کل و ادارات تابعه حضور داشتند که در نهایت تیم های  شهدای اداره کل ، املاک و حقوقی و حراست  به ترتیب عناوین اول تا سوم را کسب نمودند .

در رشته دارت ویژه بانوان نیز سرکار خانم زینب عباسی ، سمیه شمشیربند و زهره غفوری به ترتیب حائز عناوین اول تا سوم شدند.

نظر شما