شناسهٔ خبر: 64401 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

شروع عملیات لکه گیری در محور خوسف – خور به طول ۹ کیلومتر

آسفالت سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای خوسف ازشروع عملیات لکه گیری و روکش آسفالت گرم در محور خوسف – خور به طول ۹ کیلومتر خبر داد .

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان خراسان جنوبی، سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای خوسف ازشروع عملیات لکه گیری و روکش آسفالت گرم در محور خوسف – خور  به طول ۹ کیلومتر خبر داد .

محمد اعتمادی مقدم گفت: در راستای افزایش ارتقاء ایمنی و نگهداری محورهای مواصلاتی خوسف و به منظور رفاه حال کاربران جاده‌ای، عملیات لکه گیری و روکش آسفالت محور خوسف - خور به طول ۹ کیلومتر در حال اجرا است.

وی تصریح کرد: این پروژه به صورت پیمانی و در آذر ماه سال جاری توسط پیمانکار مربوطه اجرایی گردید که برای اجرای این عملیات مبلغ ۸۰۰۰ میلیون ریال از اعتبارات ملی هزینه خواهد شد.

سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوسف  اظهار داشت: از اولویت‌های مهم این اداره، ارتقاء وضعیت شبکه راه‌های مواصلاتی خوسف است که این امر نیازمند روکش آسفالت در محور های اصلی و روستایی است که با توجه به عمر بالای آسفالت این محور ها، باعث ایجاد ترک‌هایی در سطح آسفالت شده که نیاز به روکش دارد و با اجرای این گونه عملیات افزایش طول عمر جاده را خواهیم داشت.

وی بیان کرد: رسیدگی مناسب به راههای اصلی و فرعی و روستایی  شهرستان خوسف را نیازمند اعتبارات استانی بیشترعنوان نمود که در کنار اعتبارات ملی قابلیت بهبود محورهای حوزه استحفاظی این اداره را فراهم می‌نماید.

اعتمادی در خصوص پروژه های آتی و در دستور کار اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوسف ، عنوان کرد: روکش آسفالت محور ماژان – قلعه زری و محور سیوجان – نصرآباد حوزه این شهرستان ازجمله اقدامات در دستور کار اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوسف  می باشد که در سال جاری و آتی در صورت تامین اعتبار عملیاتی و اجرایی خواهد شد. 

وی در پایان متذکر شد: شهرستان خوسف  دارای بیش از ۱۴۸۱ کیلومتر جاده بین‌ شهری و روستایی است که عملیات روکش آسفالت محورها، همه‌ ساله به تناسب اعتبارات در برنامه این اداره قرارمی‌گیردکه باتوجه به خرابی رویه های آسفالتی محورها و نیز اولویت بندی آنها نسبت به انجام روکش راههای حوزه استحفاظی اقدام می‌شود.

نظر شما