شناسهٔ خبر: 64404 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

کسب مقام اول مسابقات استانی اواسپرت توسط یگان حفاظت بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان/ اهدای چهار مدال طلای جهانی به خانواده شهدای چابهار

مسابقه تیم یگان حفاظت اداره کل بنادر و دریانوردی استان سیستان و بلوچستان مقام اول تیمی مسابقات قهرمان قهرمانان اواسپرت استان سیستان و بلوچستان را به خود اختصاص داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، تیم یگان حفاظت بنادر استان در مسابقات قهرمان قهرمانان اواسپرت استان سیستان و بلوچستان که به مناسبت گرامیداشت دهه فجر و چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برگزار شد در مجموع با کسب ۸ مدال ( شش مقام اول، یک مقام دوم و یک مقام سوم) موفق به کسب مقام اول و قهرمانی این دوره از مسابقات شد.

«محمود ریگی» مسئول کمیته اواسپرت استان و مسئول ورزش یگان حفاظت بنادر و دریانوردی استان گفت: این مسابقات با حضور ۷ تیم و ۸۰ ورزشکار به میزبانی شهرستان چابهار و در مجموعه ورزشی تختی چابهار برگزار شد.

مسئول ورزش یگان حفاظت بنادر استان گفت: این مسابقات با حضور تیم های ( باشگاه موی تای مبارز زاهدان، تیم های شهرستان های نصرت آباد، زابل، خاش، مهرستان، تیم باشگاه فرهنگی ورزشی تختی چابهار و تیم یگان حفاظت بنادر استان برگزار شد.

شایان ذکر است تیم یگان حفاظت اداره کل بنادر و دریانوردی استان موفق به کسب مقام اول تیمی این مسابقات گردید و تیم های باشگاه موی تای مبارز زاهدان و تیم شهرستان نصرت آباد به ترتیب مقام های دوم و سوم تیمی را به خود اختصاص دادند.

گفتنی است کاپ اخلاق این دوره مسابقات به تیم باشگاه فرهنگی ورزشی تختی اختصاص یافت. همچنین یاسین حسین زهی زمانی، نوید فروزانفر، جمشید ریگی، احمد فارسی، امید افروزه و مرتضی عسکری از یگان حفاظت بنادر استان مقام های اول انفرادی اوزان ۶۰ تا ۹۵ را کسب نمودند و عزیزالله سرگل زایی محروم و مولابخش پرکان پور از یگان حفاظت بنادر نیز به ترتیب مقام سوم و مقام دوم انفرادی در وزن های ۸۰ و ۹۰ کیلوگرم را به خود اختصاص دادند.

 تیم یگان حفاظت بنادر استان به مربیگری «مرتضی عسکری» در این مسابقات حضور یافت و در پایان، این مسابقات با قهرمانی یگان حفاظت اداره کل بنادر و دریانوردی استان پایان یافت.

در مراسم اختتامیه مسابقات اواسپرت استان که به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و به میزبانی شهرستان چابهار و با حضور مسئولین اداره ورزش و جوانان شهرستان چابهار در مجموعه ورزشی چندمنظوره شهید کلانتری کوی بندر چابهار برگزار گردید، چهار مدال طلای جهانی توسط «محمود ریگی» دارنده مدال طلای جهان به خانواده محترم شهدای چابهار اهدا شد.

به گزارش اداره کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان، در این مراسم مدال طلای مسابقات اواسپرت قهرمانی جهان ۲۰۱۷ به خانواده محترم شهید جواد فدویان مقدم، مدال طلای مسابقات کیک بوکسینگ قهرمانی جهان ۲۰۱۶ هندوستان به خانواده شهید مدافع وطن ستوان دوم داریوش رنجبر، مدال طلای مسابقات بین‌المللی ووشو ۲۰۱۷ نروژ به خانواده شهید حامد بزی و مدال طلای مسابقات بین المللی کیک بوکسینگ ۲۰۱۶ امارت متحده عربی دبی به خانواده شهید مدافع وطن ناصر درزاده تقدیم شد.

نظر شما