شناسهٔ خبر: 64421 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

در مراسم اختتامیه انجام شد

قدردانی از وزارت راه و شهرسازی به عنوان غرفه برتر در نمایشگاه ملی دستاوردهای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس

غرفه برتر وزارت راه و شهرسازی به عنوان غرفه برتر در مراسم اختتامیه نمایشگاه ملی دستاوردهای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس مورد تقدیر قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی مراسم اختتامیه نمایشگاه ملی دستاوردهای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس با حضور مقامات نظامی کشور برگزار و از غرفه های برتر تقدیر شد.

گفتنی است در این مراسم غرفه وزارت راه و شهرسازی به عنوان غرفه موفق مورد تقدیر قرار گرفت و لوح سپاسی به محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی اعطا شد.

متن این تقدیرنامه به شرح زیر است:

برادر ارجمند جناب آقای مهندس محمد اسلامی

وزیر محترم راه و شهرسازی

با اهدا سلام و تبریک چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی

بدینوسیله از اهتمام و تدبیر شایسته حضرتعالی در حضور فعال و ارزشمند آن وزارتخانه در نمایشگاه ملی دستاوردهای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس که از ۱۰ تا ۲۲ بهمن ماه ۱۳۹۷ در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس با شعار چهل سال افتخار و بالندگی برگزار و بحمدالله با استقبال کم‌نظیر مردم به ویژه نسل جوان مواجه شد صمیمانه تشکر و قدردانی نموده و کسب عنوان غرفه موفق به خاطر حضور موثر، به موقع و پاسخگویی شایسته به بازدیدکنندگان در بین دستگاه‌های کشوری را به خالقان و ارائه‌دهنگان دستاوردهای گرانسنگ آن وزارتخانه تبریک عرض می کنیم.

توفیق روزافزون شما و همکاران ارجمند را در پاسداری از ارزش‌های والای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و تحقق منویات مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) از خداوند متعال مسئلت داریم.

 

نظر شما