شناسهٔ خبر: 64436 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

در جلسه بازآفرینی استان قم مطرح شد

اعلام انزجار وزیر راه و شهرسازی از عملیات انتحاری روز گذشته سیستان/ جنگ روانی آمریکا علیه ایران راه به جایی نمی‌برد

بازآفرینی قم وزیر راه و  شهرسازی با اعلام انزجار از عملیات انتحاری روز گذشته در استان سیستان و بلوچستان گفت: ایجاد جنگ روانی توسط آمریکا برعلیه ایران راه به جایی نمی برد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و  شهرسازی،امروز ۲۵ بهمن ماه محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی ضمن شرکت در جلسه بازآفرینی استان قم که با حضور سه نفر از معاونان وی (نبیان، مدیر عامل سازمان ملی زمین و مسکن، پژمان، مدیر عامل شرکت بازآفرینی شهری و کفاش معاون پارلمانی ) و سایر مسئولان استانی در محل استانداری قم برگزار شد با تبریک مجدد ایام‌الله دهه فجر گفت: خدا را شاکریم که مردم هوشمند و مومن ایران نشان دادند که انقلاب اسلامی ارزش های آن و جایگاه آن را با هیچ چیز معاوضه نمی‌کنند و با حضور خود در صحنه مجددا موجب یاس و نا امیدی دشمنان جمهوری اسلامی ایران شدند.

عضو کابینه دولت دوازدهم با تاکید بر اینکه تمامی مسئولان خدمت‌گذار مردم مومن ایران اسلامی هستند تصریح کرد: حضور پر شور مردم بار مسئولیت ما را سنگین‌تر کرد و به همین دلیل باید بتوانیم در آغاز دهه پنجم انقلاب در پیشگاه امام،مردم و خداوند میثاق دوباره‌ای ببیندیم تا قوی تر، مصمم‌تر و انقلابی‌تر از گذشته فعالیت‌های خود را ادامه دهیم.

اسلامی خاطر نشان کرد: دشمنان جمهوری اسلامی ایران امروز با جنگ اقتصادی و روانی تلاش دارند تا ایران اسلامی را تضعیف کنند اما باید بدانند که این آرزوی خود را به گور خواهند برد.

وزیر راه و  شهرسازی در ادامه ضمن اعلام انزجار از عملیات انتحاری در استان سیستان و بلوچستان، شهادت پاسداران و شهروندان ایرانی را در این عملیات تسلیت گفت و اظهار کرد: دشمنان ما باید متوجه باشند که جریان انقلاب و شهادت جریان زنده‌ای است و ادامه دارد.

وی همچنین تلاش آمریکایی ها برای تشکیل ائتلاف جهانی به منظور صلح و امنیت را تلاشی کاذب توسط تولید کنندگان جنگ در جهان خواند و گفت: ائتلاف فوق نمایشی است و ایجاد جنگ روانی توسط استکبار جهانی راه به جایی نمی‌برد.

نظر شما