شناسهٔ خبر: 64565 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون راه وشهرسازی لرستان گفت:

برای تکمیل محور چهارخطه خرم‌آباد- پلدختر ۲۵۰ میلیارد تومان نیاز است

بزرگراه معاون راه و شهرسازی لرستان گفت: پروژه محور چهارخطه خرم‌آباد-پلدختر جزو پروژه‌های مهم و اولویت‌دار راه و شهرسازی استان است که مسئولین پیگیر اعتبار برای تکمیل آن هستند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان لرستان, معاون مهندسی و ساخت این اداره کل گفت: پروژه چهارخطه خرم‌آباد-پلدختر جزو پروژه‌های مهم و اولویت‌دار راه و شهرسازی استان است که مسئولین پیگیر اعتبار برای تکمیل آن هستند.

سعید نظری در این خصوص اظهار کرد: پروژه چهارخطه خرم‌آباد به طول ۱۰۸ کیلومتر و جز چهارخطه‌های منتهی به مرکز استان است.

وی با بیان اینکه از این ۱۰۸ کیلومتر تاکنون ۴۶ کیلومتر با صرف اعتباری بالغ بر ۹۰ میلیارد تومان به بهره‌برداری رسیده است، بیان کرد: ۲۵ کیلومتر باقی‌مانده  آن در چند نقطه از مسیر با ۱۱۵ میلیارد تومان قرارداد در حال انجام بوده و ۳۷ کیلومتر باقی‌مانده در حال مطالعه است.

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی لرستان گفت: اعتبار این پروژه از محل چهارخطه‌های منتهی به مرکز استان که پروژه ملی است تأمین می‌شود.

نظری عنوان کرد: مشکلاتی که باعث کندی پروژه شده باتوجه به توپوگرافی خاص منطقه احداث چهارخطه بسیار هزینه‌بر بوده و محدود بودن منابع اعتباری سبب کندی پروژه شده است.

وی افزود: به رغم تلاش مسئولین راه و شهرسازی، استاندار و نماینده مردم پلدختر در بحث اخذ اعتبارات اما متأسفانه به دلیل هزینه‌بر بودن پروژه و محدودیت اعتباری این پروژه سرعت لازم را ندارد.

معاون راه و شهرسازی لرستان تصریح کرد: پروژه چهارخطه خرم‌آباد-پلدختر جزو پروژه‌های مهم و اولویت‌دار راه و شهرسازی استان است که مسئولین پیگیر گرفتن اعتبار برای تکمیل آن هستند.

نظری یادآور شد: برای تکمیل این پروژه اعتباری بالغ بر ۲۵۰ میلیارد تومان موردنیاز است.

نظر شما