شناسهٔ خبر: 6457 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدير كل راه و شهرسازي كرمانشاه :

راهداران نقش پررنگ تري در ايمن‌سازي راه‌هاي استان داشته باشند

شوراي راهداري کرمانشاه مدير كل راه و شهرسازي استان كرمانشاه در جلسه شوراي مديران گفت:راهداران بايد نقش پررنگ تري در ايمن سازي راههاي استان داشته باشند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی  به نقل از  روابط عمومي اداره كل راه و شهرسازي استان كرمانشاه، مهندس بهادري درجلسه شوراي مديران راه و شهرسازي به وظايف خطير راهداري در ايمن سازي راهها اشاره كرد و گفت: حوزه راهداري بايد با انجام به موقع لكه گيري، خط كشي، نصب و تعويض گاردريل،رفع نقاط پر حادثه و... نقش سازنده خود را در جهت ايمن سازي راههاي استان بخوبي انجام داده و بايد تلاش شود در جهت انجام وظايف راهداري به اهداف مطلوب تري دست پيدا كنيم.

عبداله بهادري ضمن اشاره به اهميت رفع نقاط پر حادثه در راهها گفت: از تعداد 236 نقطه پر حادثه موجود در سطح راههاي استان مي توان بصورت زود بازده تعدادي از اين نقاط را ايمن سازي و آشكار سازي کرد و در جهت رفع نقاطي كه نياز به اعتبار قابل ملاحظه دارند از طريق سازمان راهداري و حمل و نقل جاده اي كشور در جهت جذب اعتبار تلاش کرد.

وي به برنامه سال 94 راهداري اشاره كرد و گفت: ساماندهي پليس راهها به عنوان ورودي و پشتيباني استان، جلوگيري از تجاوز به حريم راهها، تهيه شناسنامه تونلها،گردنه ها، چراغ ها، ماشين آلات، نقشه نواري راهها از جمله اقداماتي است كه بايد سر لوحه فعاليتهاي راهداري قرار گيرد.

بازديد مدير كل راه و شهرسازي استان از پروژه هاي عمراني   

همچنین در خبری دیگر  مهندس بهادري در يك سفر يكروزه از پروژه هاي راه اصلي، فرعي و روستايي شهرستان اسلام آباد غرب بازديد کرد . وی در ابتداي اين سفر از چگونگي انجام عمليات لكه گيري بزرگراه كربلا بازديد کرد و گفت: انجام بهتر و با كيفيت روكش آسفالت مخصوصا در راههاي شرياني و اصلي خيلي مهم است و نبايد كيفيت را فداي سرعت کرد.

 وي در پايان اين سفر يكروزه از محور حميل به ايلام و چهار خطه اسلام آباد غرب به پلدختر نيز بازديد کرد  و در خصوص چگونگي برخورد با ريزش محور حميل به ايلام راهكارهاي مناسب را ارائه داد  و چگونگي ادامه عمليات پروژه احداث چهار خطه اسلام آباد غرب به پلدختر را مورد بررسي قرار داد.

نظر شما