شناسهٔ خبر: 64622 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

در حاشیه همایش سرمایه‌گذاری شهر جدید هشتگرد انجام شد

امضای تفاهم‌نامه همکاری با ارزش ۷۵۰۰ میلیارد تومان در شهرهای جدید

سر در ساختمان شرکت عمران شهرهای جدید چندین تفاهم‌نامه همکاری به ارزش ۷ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان در زمینه عرضه و تولید مسکن و تأمین خدمات رفاهی در حاشیه همایش سرمایه‌گذاری شهر جدید هشتگرد به امضا رسید.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی چندین تفاهم‌نامه همکاری به ارزش ۷ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان در زمینه عرضه و تولید مسکن و تأمین خدمات رفاهی در حاشیه همایش سرمایه‌گذاری شهر جدید هشتگرد که با حضور حبیب‌اله طاهرخانی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید، سرمایه‌گذاران بخش خصوصی و مدیران محلی و منطقه‌ای به امضا رسید.

از جمله مهم‌ترین این موارد امضای ۴۴ تفاهم نامه شامل عرضه و تولید مسکن و ساخت مراکز محله به ارزش ۳,۰۰۰ میلیارد تومان در شهر جدید هشتگرد، ۱۲ پروژه در قالب هفت تفاهم نامه از جمله دهکده ۱۵ هکتاری سلامت، دهکده ۱۵ هکتاری توریستی تفریحی چشمه و ۵۰۰ واحد تجاری به ارزش ۱,۷۲۰ میلیارد تومان در سهند و مجموعه تجاری، طرح توریستی تفریحی و پروژه ۱۶۰ واحدی به ارزش ۱,۳۰۰ میلیارد تومان در پردیس بود.

همچنین در شهر جدید بهارستان چهار پروژه شامل آماده سازی محلات، پروژه مشارکتی مرکز محله آرمان، فضای سبز، پروژه‌های مسکونی و بیمارستان ۱۲۰ تخت خوابی به ارزش ۱,۰۰۰ میلیارد تومان در قالب تفاهم نامه بین شرکت عمران شهر جدید بهارستان و پیمانکاران به امضا رسید.

در شهرهای اندیشه و پرند نیز به ترتیب تفاهم نامه چهار پروژه تجاری خدماتی به ارزش ۱۰۰ میلیارد تومان و پروژه ۸۸۰ واحد مسکونی مشارکتی با بخش خصوصی در پرند امضا شد. در فولادشهر نیز چهار پروژه مسکونی جمعاً به تعداد ۱۵۴۰ واحد و نیز یک پروژه تجاری مسکونی به ارزش حدود ۲۸۰ میلیارد تومان مورد توافق قرار گرفت./

نظر شما