شناسهٔ خبر: 64634 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

معاون وزیر راه و شهرسازی:

نیازهای استان کرمان برای احداث واحدهای مسکونی شناسایی می‌شود/ بهره‌مندی از توان شرکت‌های سرمایه‌گذاری در سیرجان برای احداث واحدهای مسکونی موردنیاز شهرستان

علی نبیان مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن با اعلام این مطلب که نیازهای استان کرمان برای احداث واحدهای مسکونی شناسایی می‌شود، گفت: زمین موردنیاز برای احداث واحدهای مسکونی برنامه‌ریزی شده توسط سازمان ملی زمین و مسکن در ادارات کل استان‌های سراسر کشور تامین می‌شود تا به احداث واحدهای مسکونی در سراسر کشور سرعت بدهیم.

علی نبیان مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن در گفتگو با پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، اعلام کرد: افتتاح بالغ بر ۵۸۴ واحدمسکونی در شهر سیرجان، اتفاق ارزشمندی بوده که موجب شادابی و رضایتمندی مردم شهرستان شد.

معاون وزیر راه و شهرسازی با تاکید بر این مطلب که احداث واحدهای مسکونی استمرار دارد، افزود: سازمان ملی زمین و مسکن جزو وظایف و سیاست‌های خود قرار داده است تا زمین موردنیاز برای احداث واحدهای مسکونی را در اختیار مردم شهرستان سیرجان و سایر شهرهای کشور قرار دهد.

مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن با تاکید بر اینکه در راستای منویات دولت و وزیر راه و شهرسازی، زمین موردنیاز برای احداث واحدهای مسکونی برنامه‌ریزی شده در اختیار سازمان‌ها و شرکت‌های زیرمجموعه وزارتخانه قرار می‌گیرد، خاطرنشان کرد: در راستای اقدام ملی، قرار بر ساخت ۴۰۰ هزار واحد مسکونی طی سال‌های ۹۸ و ۹۹ است که از این میزان ۲۰۰ هزار واحد آن توسط شهرهای جدید، ۱۰۰ هزار واحد آن توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و ۱۰۰ هزار واحد دیگر توسط شرکت بازآفرینی‌شهری احداث خواهد شد.

نبیان یادآور شد: زمین موردنیاز برای احداث واحدهای مسکونی برنامه‌ریزی شده توسط سازمان ملی زمین و مسکن در ادارات کل استان‌های سراسر کشور تامین می‌شود تا به احداث واحدهای مسکونی سرعت بدهد.

وی شرکت‌های سرمایه‌گذاری گل‌گهر، گهرزمین و شرکت‌های دیگر در شهر سیرجان و استان کرمان را دارای قابلیت‌های بی‌شماری عنوان کرد و گفت: با توجه به وجود شرکت‌های سرمایه گذاری گل گهر و گهر زمین و شرکت‌های دیگر در شهر سیرجان این قابلیت وجود دارد که با در اختیار قرار دادن زمین برای ساخت واحدهای مسکونی موردنیاز سیاست‌های وزارتخانه بر اساس برنامه پیش‌بینی شده جامه عمل پوشانده شود.

نبیان خاطرنشان کرد: بر اساس سیاست‌های وزارت راه و شهرسازی مقرر شده تا نیازمندی‌های احداث واحدهای مسکونی شهرستان سیرجان شناسایی و احصاء شود و پس از این شناسایی بتوانیم زمین موردنیاز را در اختیار قرار دهیم و بتوانیم شاهد احداث واحدهای مسکونی در سیرجان باشیم.

علی نبیان مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن ۲۹ بهمن ماه در سفر به استان کرمان وزیر راه و شهرسازی را همراهی کرد. 

نظر شما