شناسهٔ خبر: 64642 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

با موافقت معاون رئیس جمهوری

توسعه و تجهيز ۵۰ پاسگاه پليس راه در دستور كار سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای قرار گرفت

پاسگاه پلیس معاون رييس جمهور و رييس سازمان برنامه و بودجه كشور با توسعه و تجهيز ۵۰ باب پاسگاه پليس راه از محل تسهيلات ماده ۵۶ قانون الحاق موادي به قانون تنظيم بخشی از مقررات مالی دولت مصوب سال ۱۳۸۷ موافقت كرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای معاون رييس جمهور و رييس سازمان برنامه و بودجه كشور توسعه و تجهيز ۵۰ باب پاسگاه پليس راه از محل تسهيلات ماده ۵۶ قانون الحاق موادي به قانون تنظيم بخشي از مقررات مالي دولت مصوب سال ۱۳۸۷ موافقت كرد.

براساس اين گزارش در راستاي ارتقاي ايمني در جاده‌هاي كشور و كاهش تصادفات جاده‌اي، دكتر نوبخت معاون رييس جمهوري و رييس سازمان برنامه و بودجه با اجراي طرح توسعه و تجهيز ۵۰ دستگاه پاسگاه پليس راه در قالب طرح ۱۳۰۳۰۱۶۲۹۲ نگهداري و ايمن‌سازي راههاي شرياني كشور موافقت نموده و اجراي اين پروژه با اختصاص مبلغ ۱۵۰۰ ميليارد ريال اعتبار، در دستور كار سازمان راهداري و حمل و نقل جاده‌اي قرار گرفته است. 

يادآور می‌شود براساس ماده ۴ آئين‌نامه اجرايی قانون مقررات تردد وسيله‌نقليه خارجی مصوب سال ۱۳۷۳ و به منظور ايمن‌سازی و افزايش ضريب ايمنی و كاهش تصادفات جاده‌ای، طرح توسعه و تجهيز پاسگاه‌های پليس راه به سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای واگذار شده است.

نظر شما