شناسهٔ خبر: 64655 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در راستای تردد ایمن کاروانهای راهیان نور صورت می پذیرد؛

بهسازی ۱۴۵کیلومتر از محورهای استان کرمانشاه

مسعود شریفی مدیر کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه از تسریع در بهسازی۱۴۵کیلومتر از محورهای استان به منظور میزبانی از کاروانهای راهیان نور خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه, مدیر این اداره کل از تسریع در بهسازی  محورهای استان به منظور میزبانی از کاروانهای راهیان نور خبر داد.

شریفی در خصوص عملکرد حوزه مدیریت ساخت و توسعه راهها به منظور مساعد نمودن هرچه بیشتر شرایط تردد کاروانهای راهیان نور در مناطق عملیاتی استان گفت: در حال حاضر باند دوم بزرگراه اسلام آباد- پل دختر به طول ۵۷ کیلومتر بیش از ۷۵درصد پیشرفت فیزیکی دارد و این مسیر علاوه بر تردد زوار حسینی به سمت عتبات عالیات از سمت مرز مهران، مسیر کاروانهای راهیان نور به مناطق عملیاتی ایلام را در استان کرمانشاه پوشش دهد.

وی به تعریض و بهسازی گردنه پاتاق واحداث باند دوم محور کرند غرب- سرپل ذهاب به طول ۵۵ کیلومتر با پیشرفت فیزیکی بالای ۹۵ درصد هم اشاره کرد.

این در حالی است که قطعه ۸ بزرگراه کربلا از سرپل ذهاب به سمت محور ریخک هم با طول ۸ کیلومتر پیش از ۹۰ درصد پیشرفت و رشد داشته است.

مدیر کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه با ابراز خرسندی از طی شدن مراحل پایانی احداث بزرگراه کربلا گفت: قطعات ۹ و ۱۰ بزرگراه در  انتهای سرپل ذهاب به سمت قصرشیرین و کمربندی قصرشیرین هم مجموعاً به طول ۲۵ کیلومتر بیش از ۲۳درصد مراحل احداث را پشت سرگذاشته است.

گفتنی است اجرای این پروژه ها بالغ بر ۷۱۱  میلیارد ریال هزینه داشته است.

نظر شما