شناسهٔ خبر: 64665 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

آمادگی راهداری گلستان برای استقبال از مسافران نوروزی

گشت راهداری مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان از آمادگی دو بخش راهداری و حمل و نقل جاده ای برای استقبال از مسافران نوروزی خبرداد و گفت: از ماه بهمن در حال اصلاح شبکه‌های روشنایی و گاردریل‌ها، علف تراشی، خط‌کشی، روکش آسفالت، لکه‌گیری، آشکارسازی سرعت کاههای و غیره در جاده ها و رفع و رجوع مسایل حمل و نقل مسافری و باری استان هستیم.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گلستان, مدیر این اداره کل از آمادگی دو بخش راهداری و حمل و نقل جاده ای برای استقبال از مسافران نوروزی خبرداد و گفت: از ماه بهمن در حال اصلاح شبکه‌های روشنایی و گاردریل‌ها، علف تراشی، خط‌کشی، روکش آسفالت، لکه‌گیری، آشکارسازی سرعت کاههای و غیره در جاده ها و رفع و رجوع مسایل حمل و نقل مسافری و باری استان هستیم.

مهدی میقانی در دهمین نشست اعضای کمیسیون مدیریت ایمنی حمل و نقل و سوانح رانندگی گلستان که به مناسبت هماهنگی برای فعالیت‌های خدمات‌رسانی نوروزی در معاونت عمرانی استانداری برگزار شد،گفت: گشت‌های نامحسوس و مشترک با پلیس راه، ساماندهی پاسگاههای پلیس راه، کشیک دو مرکز معاینه فنی، آمادگی ۱۶۰۰ دستگاه انواع خودرو از نوع اتوبوس، مینی بوس و سواری و ۱۶۰ دستگاه ناوگان سبک و سنگین راهداری، ۲۴ اکیپ راهداری با توان ۳۵۰ نیرو و برپایی ایستگاههای امدادی با جلوه گری خاص، همگی از کارهایی است که اداره کل برای ایام نوروز هموطنان در نظر گرفته است.

میقانی افزود: همکاران اداره کل از ۲۵ اسفندماه ۹۷ تا ۲۰ فروردین ۹۸ درحال خدمات دهی به کاربران جاده ای و مهمانان نوروزی استان هستند.

دبیر کمیسیون مدیریت ایمنی حمل و نقل و سوانح رانندگی گلستان از تمام دستگاههای خدمات رسان استان خواست که مسوولانه پای کار باشند و با تعامل با یکدیگر مشکلات را حل کنند.

وی اظهار کرد که برای بالا بردن سطح ایمنی حمل و نقل و کاهش تلفات جاده ای استان در این ایام باید زیربنایی کار شود تا سطح سرویس بهتر به کاربران داشته باشیم.

در این جلسه، اعضای دیگر کمیسیون از جمله پلیس راه، اورژانس، هلال احمر، آموزش و پرورش و غیره به گزارشی از فعالیت های خود برای ایام نوروز و هماهنگی بیشتر پرداختند.

نظر شما