شناسهٔ خبر: 64671 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

مدیرکل فرودگاه مهرآباد خبر داد:

آمادگی فرودگاه مهرآباد برای سفرهای نوروزی

فرودگاه مهرآباد مديرکل فرودگاه مهرآباد در حاشيه برگزاری اولين جلسه ستاد تسهيلات نوروزی در فرودگاه مهرآباد از آمادگی اين فرودگاه برای استقبال از مسافران نوروزی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط‎عمومی فرودگاه مهرآباد، میرسعید صفی‎نیا گفت:  ستاد سفرهای نوروزی فرودگاه مهرآباد از ۲۹ بهمن فعالیت خود را برای اجرای تمهیدات لازم در فرودگاه مهرآباد آغاز کرد و در این جلسه مقرر شود مطابق با صورتجلسه معاونان با کلیه واحدها و سازمان‎های مرتبط خدمت‎رسان جلسات هماهنگی خود را برگزار کنند و مکاتبات لازم انجام شود.

وی با بیان اینکه در ایام نوروز بیش از ۴۵ درصد پروازهای داخلی سفرهای نوروزی از مهرآباد انجام می‎شود، گفت: در طول سال به طور میانگین بیش از ۴۰۰ پرواز در روز در مهرآباد انجام می‎شود که پیش‎بینی می‎کنیم در ایام نوروزی بیش از ۱۰ درصد به این پروازها افزوده شود.

صفی نیا با اشاره به اینکه در سال گذشته از ۲۵ بهمن تا ۱۵ فروردین بیش از ۸۰۰۰ پرواز در فرودگاه مهرآباد انجام شد که طی آن بیش از ۹۰۰ هزار مسافر جابجا شدند، گفت: نظارت بر عملکرد شرکت‎های هواپیمایی، تامین ایمنی و امنیت، ارائه خدمات بهینه فرودگاهی، آماده‎سازی نمازخانه‎ها، ترمینال‎ها، پارکینگ‎ها و رستوران‎ها و و تاکسیرانی و توجه به حمل و نقل چند وجهی از اولویت های خدمت‎رسانی به مسافران فرودگاهی است.

مدیرکل فرودگاه مهرآباد با بیان اینکه از ماه‎های قبل اقدام به روانسازی فرآیندهای اعزام و پذیرش مسافر و آماده‎سازی زیرساخت های فرودگاهی و همچنین هماهنگی با ایرلاین‎ها به منظور ارائه خدمات بهتر مسافری جهت پذیرش مسافران نوروزی شده است، گفت: زیباسازی و نوسازی نمازخانه‎ها و ترمینال‎ها و نوسازی سرویس‎های بهداشتی، نوسازی پله‎های برقی و آسانسورها، زیباسازی محوطه و فضای سبز و کاشت گل‎های فصلی و جدول کاری و نوسازی زیرساخت‎های تاسیساتی، به‎روزرسانی روشنایی سطوح پروازی و ساماندهی اپرون‎های فرودگاه مهرآباد، آماده‎سازی هندلینگ‎کننده‎ها، هماهنگی با نیروهای امنیتی و حفاظتی و مقاوم‎سازی ترمینال‎ها و ساماندهی اماکن تجاری از جمله اقدامات دیگری است که به همین منظور انجام شده است.

میرسعید صفی‎نیا با اشاره به اینکه در همه واحدهای فرودگاهی آمادگی کامل برای ارائه خدمات بهینه به مسافران نوروزی وجود دارد و تمام تلاش برای ایجاد خاطره‎ای متفاوت و ماندگار در ذهن مسافران انجام خواهد شد، گفت: در هفته آینده جلسه یی با شرکت‎های هواپیمایی برگزار خواهد شد که طی آن بر نکات لازم به منظور ارائه خدمات بهتر و رفاه حال مسافران از جمله اطلاع‎رسانی زمان و ساعت تاخیرات احتمالی پروازها و پاسخگویی به مسافران مورد تاکید قرار خواهد گرفت.

نظر شما