شناسهٔ خبر: 64673 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

در جلسه ستاد سفرهای نوروزی شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) مطرح شد

نظارت بر کلیه بخش های شهر فرودگاهی با هدف خدمت رسانی هرچه بهتر / اقدامات رفاهی صورت گرفته در ترمینال شماره یک برای سفرهای نوروزی

مترو فرودگاه امام(ره) جلسه ستاد عملیات سفرهای نوروزی با حضور رییس هیات مدیره و سرپرست، معاونین، مدیران کل و فرماندهان نظامی و انتظامی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره)  و نمایندگان شرکت های هواپیمایی و هندلینگ ها برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، علی رستمی رییس هیات مدیره و سرپرست شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) در جلسه ستاد عملیات سفرهای نوروزی این مجموعه با اشاره به بازه زمانی سفرهای نوروزی که از ۲۰ اسفند تا ۲۰ فروردین تعیین شده از کلیه شرکت ها و واحدهای فعال در شهر فرودگاهی خواست تا گروه های ویژه برای سفرهای نوروزی تشکیل دهند.

رستمی با اعلام تشدید نظارت ها بر کلیه بخش های شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) در ایام سفرهای نوروزی با هدف خدمت رسانی هرچه بهتر به مراجعین و مسافرین، از فعالیت شبانه روزی دادسرای شهر فرودگاهی برای پاسخگویی به شکایات در این ایام خبر داد.

وی با اشاره به کسب رتبه برتر وبسایت شهر فرودگاهی در یازدهمین دوره جشنواره وب و موبایل ایران افزود : مسافران باید کل اطلاعات مورد نیاز را درباره فرودگاه از وبسایت شهر فرودگاهی دریافت کنند و کلیه اطلاعات مورد نیاز مسافر باید روی سایت شهر فرودگاهی بارگزاری شود.

در ادامه جلسه مهدی علی عسگری، عضو هیات مدیره شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) از نمایندگان شرکت های هواپیمایی خواست تا در هنگام بروز تاخیرهای احتمالی در پروازها پاسخگوی مسافران باشند.

وی ادامه داد : در ایام نوروز کلیه بخش های ترمینال و غرفه ها به صورت ۲۴ ساعته بازرسی خواهند شد تا هیچگونه مشکلی در خصوص فعالیت آن ها وجود نداشته باشد.

به گزارش پایگاه خبری شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره)، محمدرضا فردی، مدیرکل عملیات فرودگاهی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره)  با اعلام بازسازی نمازخانه ها و سرویس‌های بهداشتی داخل ترمینال مسافری شماره یک گفت: ورودی باراندازهای ترمینال نیز برای تردد روان تر خودروهای حمل بار اصلاح شده است.

فردی با اشاره به افزایش مسافران ترانزیتی در فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره)  افزود : هتل های ترانزیتی نیز در ترمینال آماده شده و شرکت های هواپیمایی می توانند مسافران ترانزیتی را در این محل ها استقرار دهند.

در ادامه جلسه فرماندهان نظامی، نمایندگان شرکت های هواپیمایی و هندلینگ ها به بیان نقطه نظرات و برنامه های خود در خصوص سفرهای نوروزی پرداختند.

نظر شما