شناسهٔ خبر: 6474 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون وزیر راه و شهرسازی خبرداد:

بهره‌برداری از بیمارستان کوهبنان تا پایان ماه جاری

بیمارستان های در حال احداث کوهبنان و زرند معاون وزیر راه و شهرسازی در بازدید از پروژه های بیمارستانی استان کرمان از تکمیل بیمارستان ۳۵ تختی کوهبنان تا پایان اردیبهشت ۹۴ و پیشرفت ۶۰ درصدی پروژه ساخت بیمارستان زرند خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی به نقل از روابط عمومی سازمان مجری ساختمانها و تأسیسات دولتی و عمومی، مهندس محمد جعفر علیزاده در ادامه بازدید از پروژه های بیمارستانی استان کرمان از پیشرفت۹۷ درصدی پروژه ساخت بیمارستان ۳۵ تختی کوهبنان خبرداد و گفت: برای این بیمارستان که تا پایان اردیبهشت آماده تحویل می شود، در مجموع ۹ میلیارد تومان هزینه شده است.
مدیر عامل سازمان مجری ساختمانها و تأسیسات دولتی و عمومی  در ادامه  به روند ساخت بیمارستان ۱۴۰ تختی زرند پرداخت   و گفت : این پروژه با  ۱۱ هزار و ۷۰۰ مترمربع زیربنا  تا کنون  ۶۰درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

وی با بیان اینکه بیمارستان ۱۴۰ تختی زرند علاوه بر بخش های تخصصی دارای ۸ اتاق عمل و بخش های مراقبت ویژه است، افزود:تاکنون ۱۰ میلیارد تومان برای ساخت این بیمارستان هزینه شده و برای تکمیل آن به ۳۰ میلیارد تومان اعتبار دیگر نیاز است.

معاون وزیر راه و شهرسازی در پایان گفت  : درصورت تأمین اعتبار، بیمارستان ۱۴۰ تختی زرند در سال ۹۵ تکمیل می شود.

نظر شما