شناسهٔ خبر: 64769 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

۷۵میلیارد ریال هزینه آماده سازی محوطه و خدمات روبنایی سایت‌های مسکن مهر کردستان

مسکن مهر رئیس اداره هماهنگی و امور اجرایی راه و شهرسازی کردستان از برگزاری مناقصه و تعیین پیمانکار برای اجرای محوطه سازی در سایت های مسکن مهر استان در سال ۹۷ خبر داد .

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان کردستان, رئیس اداره هماهنگی و امور اجرایی این اداره کل از برگزاری مناقصه و تعیین پیمانکار برای اجرای محوطه سازی در سایت های مسکن مهر استان در سال ۹۷ خبر داد .

فرشید ظهوری گفت : پنج پروژه آماده سازی معابر شهرک هواشناسی و مسیر دسترسی شهرک امام حسین قروه ، آماده سازی شهرک فرهنگیان سایت یک و دو کامیاران واماده سازی شهرک مولوی در مریوان با اعتباری بالغ بر ۶۰ میلیارد ریال با انجام مناقصه و تعیین پیمانکار در دستور کار قرار گرفته است .

ظهوری ادامه داد : در راستای انجام خدمات روبنایی در سایت های مسکن مهر با توجه به لزوم احداث واحدهای تجاری ، تعداد دو پروژه احداث واحدهای تجاری سایت مسکن مهر دگایران سنندج و احداث واحدهای تجاری سایت مسکن مهر میدان امام حسین قروه نیز با ۱۵ میلیارد ریال اعتبار جهت اجرا به پیمانکار واگذار شده است .

وی همچنین با اشاره به اینکه در سال ۹۶ نیز شش پروژه احداث واحد های تجاری در سایت های مسکن مهر قروه ، کامیاران ، سقز ، بیجار و دیواندره با ۴۰ میلیارد ریال اعتبار در دستور کار بوده که هم اکنون حدود ۸۵ درصد پیشرفت دارند گفت : دو پروژه احداث واحدهای تجاری به صورت مشارکتی در سایت مسکن مهر بهاران سنندج در حال انجام بوده که با پیشرفت ۹۸ درصدی در شرف اتمام می باشد .

نظر شما