شناسهٔ خبر: 64796 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

برخورداری روستاهای جهانشاهی، دولت آباد علیا و سفلی مسجدسلیمان از راه دسترسی آسفالته

آسفالت رییس اداره راه و شهرسازی شهرستان مسجدسلیمان گفت: بهسازی و روکش آسفالت راه روستاهای جهانشاهی، دولت آباد علیا و دولت آباد سفلی تکمیل و به بهره برداری رسید.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان خوزستان, رییس اداره راه و شهرسازی شهرستان مسجدسلیمان گفت: بهسازی و روکش آسفالت راه روستاهای جهانشاهی، دولت آباد علیا و دولت آباد سفلی تکمیل شد و به بهرهبرداری رسید.

رسول کریمی نژاد با اشاره به تکمیل و بهره برداری آسفالت راههای روستایی این شهرستان به طول ۳۴۰۰ متر گفت: با توجه به پایین بودن شاخص برخورداری شهرستان در حوزه راههای روستایی آسفالته نیازمند یک جهش بودیم که با پیگیری نماینده شهرستان بهسازی و روکش آسفالت ۶۵ کیلومتر راه روستایی  در وزارتخانه مصوب شده و عملیات اجرایی آن آغاز شد.

وی افزود: عملیات اجرایی این پروژه ها در قالب شش طرح و با اعتبار  ۲۰۰ میلیارد ریال آغاز شده است.

رییس اداره راه و شهرسازی مسجدسلیمان ادامه داد: راه روستای جهانشاهی به طول ۱۱۰۰ متر، دولت آباد سفلی به طول ۱۷۰۰ متر و دولت آباد علیا به طول ۶۰۰ متر با عرض ۵ متر از جمله این پروژه هاست که با  اعتبار ۹ میلیارد ریال در بهمن ماه سال جاری تکمیل و به بهره برداری رسید.

کریمی نژاد اظهار امیدواری کرد: با تکمیل این پروژه ها در آینده نزدیک شاهد جبران عقب ماندگی شهرستان در حوزه راههای روستایی خواهیم بود.

وی افزود: در حال حاضر شهرستان مسجدسلیمان با ۳۸ درصد برخورداری راه آسفالته روستایی، پایین ترین شاخص را در سطح استان دارا می باشد.

نظر شما