به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رساني اداره کل راه و شهرسازي استان ايلام در راستاي تكريم ارباب رجوع با هدف پاسخگويي بهتر ميز خدمت الكترونيكي در این اداره كل استقرار یافت.
با استقرار ميز خدمت الكترونيك و حضور مديران و كارشناسان در اين ميز خدمت و برقراري سامانه هاي مختلف، به تدريج نياز به مراجعه حضوري مردم و ارائه درخواست به طور محسوس كاهش خواهد يافت.
كاظمي مدیر کل راه وشهرسازي استان پاسخگويي به ارباب رجوع در كمترين زمان ممكن و جلوگيري از سرگرداني مراجعان در راهروهاي اين اداره كل و صرفه جويي در زمان و هزينه ها را از اهداف استقرار ميز خدمت در راستاي دستورالعملهاي مختلف دولت محترم عنوان كرد .
نظر شما