شناسهٔ خبر: 64850 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با هدف ارتقاء سطح دستگاههای زیر مجموعه وزارت راه و شهرسازی

شورای هماهنگی امور راه و شهرسازی بوشهر تشکیل جلسه داد

جلسه بوشهر مديركل دفتر بازرسی وزارت راه وشهرسازی حل و فصل موضوعات مختلف درجلسه شورای هماهنگی امور راه و شهرسازی در استانها را مورد تاکید قرار داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از اداره ارتباطات واطلاع رساني اداره کل راه و شهرسازی استان بوشهر, مديركل دفتر بازرسی وزارت راه وشهرسازي حل و فصل موضوعات مختلف درجلسه شورای هماهنگی امور راه و شهرسازی در استانها را مورد تاکید قرار داد.  

جلسه شورای هماهنگی امور راه و شهرسازی بوشهر با حضور رستمي مديركل دفتر بازرسی، مديريت عملكرد وحقوق شهروندان وزارت راه وشهرسازي به ميزباني اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر برگزار شد.

مديركل دفتر بازرسی، مديريت عملكرد وحقوق شهروندان وزارت راه وشهرسازي دراين جلسه ضمن عرض تبریک ولادت بانوی دو عالم حضرت زهرا (س)  گفت: تشکیل این شورا با توجه به دستورالعمل مقام عالی وزارت، بستر مناسبی برای حل و فصل موضوعات مختلف در حوزه هاي راه و شهرسازی خواهد بود.

رستمی اظهار داشت : هدف از تشکیل شورای هماهنگی امور راه و شهرسازی استانها ارتقاء سطح دستگاههای زیر مجموعه وزارت راه و شهرسازی وایجاد هم افزایی وپیشرفت در حوزه راه وشهرسازی، هماهنگی مدیران دستگاه‌ها در بخش های حمل و نقل ومسکن و شهرسازی وپاسخگویی به موقع به دستگاهها ومراجع ذیصلاح وشفاف سازی خدمات اعلام نمود.

مديركل محترم دفتربازرسی، مديريت عملكرد وحقوق شهروندان وزارت راه وشهرسازي با اشاره به دستورالعمل ابلاغی وزیر در خصوص تشکیل شورای هماهنگی امور راه و شهرسازی استان‌ها گفت: گستردگی و تنوع موضوعات در این حوزه نیازمند همراهی و همکاری دستگاه‌های اجرایی زیرمجموعه وزارت متبوع در استان و حتی سایر دستگاه‌های اجرایی است.

وی افزود: تشکیل این شورا یکی از راهکارهایی است که طی آن می‌توان با ارائه آخرین اقدامات صورت گرفته در دستگاه‌های اجرایی و همچنین طرح مشکلات پیش رو، برنامه‌های لازم جهت تسریع در انجام امور و رفع موانع را انجام داد و در این راستا از ظرفیت سایر دستگاه‌ها استفاده کرد.

لازم به توضيح است مديران كل حاضر درجلسه گزارشي از اقدامات صورت گرفته درحوزه كاري وحقوق شهروندي بيان نمودند و موانع ومشكلات اساسي ومهم درحوزه هاي مرتبط را جهت بررسي وپيگيري باطلاع مديركل دفتر مديريت عملكرد وحقوق شهروندان وزارت راه وشهرسازي رساندند.

نظر شما