شناسهٔ خبر: 64872 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

پيش‌فروش بليت اتوبوس‌های مسافربری خوزستان در ايام نوروز

ترمینال- بلیت- اتوبوس مدیر کل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای خوزستان گفت: پیش فروش بلیت اتوبوس های مسافربری جاده‌ای از ۱۲ اسفند آغاز می شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری وحمل و نقل جاده ای استان خوزستان، مدیر این اداره کل گفت: پیش فروش بلیت اتوبوس های مسافربری جاده ای از ۱۲ اسفند آغاز می شود.

غلامعباس بهرامی نیا با اعلام زمان پیش فروش بلیت های نوروزی خاطر نشان کرد: طرح جابجایی مسافران نوروزی از ۲۵ اسفند شروع می شود و به مدت ۲۲ روز تا ۱۷ فروردین ادامه دارد.

مدیر کل راهداری وحمل ونقل جاده ای خوزستان با بیان اینکه پیش فروش بلیت به صورت اینترنتی و حضوری اجرا می شود،گفت:  پيش‌فروش اينترنتي بليت از طريق سايت‌هاي اينترنتي، سايت‌هاي استاني و سايت‌هاي اختصاصي شركت‌هاي حمل و نقل مسافر و پيش‌فروش حضوري بليت در محل پايانه‌هاي عمومي مسافر، دفاتر مركزي و سطح شهری شركت‌هاي مسافربري انجام می شود.

وی در ادامه افزود: جهت تسهیل در تهیه بلیت و ارائه خدمات به مسافران در صورت نياز تعداد مناسبي دفاتر متمركز در سطح شهر دایر می شود.

بهرامی نیا گفت:تعداد ۲۳ پایانه مسافربری فعال در ۱۷ شهرستان وجود دارد که در طول ایام تعطیلات نوروزی آماده جابه جایی مسافران هستند.

وی در ادامه افزود: پایانه های مسافربری در سال ۹۷ طی ۵۰ هزار سفر درون و برون شهری تعداد ۳۹۵۲۸۴ مسافر را  جابه جا کرده اند که از این تعداد مسافر ۶۲ درصد بصورت درون شهری و ۳۸ درصد بصورت برون شهری جا به جا شده اند.

بهرامی نیا با اشاره به فعال بودن ۱۶۸ شرکت حمل و نقل مسافر در استان، اظهار داشت:سامانه های پیام کوتاه  ۱۰۰۰۱۴۲ و ۲۰۰۰۱۴۱ برای دریافت هر گونه پیشنهاد و انتقاد از عملکرد شرکت های مسافربری برای ارائه بهتر خدمات در نظر گرفته شده است.

نظر شما