شناسهٔ خبر: 64896 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

كميسيون ماده ۵ استان اصفهان در كاشان برگزار شد

جلسه اصفهان در كميسيون ماده ۵ استان اصفهان که در فرمانداري كاشان برگزار شد ۲۰۰ هكتار به محدوده شهر كاشان الحاق و ۱۰۰ هكتار از اراضي تپه سيلك از محدوده این شهرستان خارج شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رساني اداره كل راه و شهرسازي استان اصفهان, در كميسيون ماده ۵  این استان که در فرمانداري كاشان برگزار شد ۲۰۰ هكتار به محدوده شهر كاشان الحاق  و ۱۰۰ هكتار از اراضي تپه سيلك از محدوده این شهرستان خارج شد.

در كميسيون ماده ۵ استان كه به رياست حجت الله غلامي معاون هماهنگي امورعمراني استانداري و با حضور حميدرضا اميرخاني مديركل راه و شهرسازي استان اصفهان و ديگر اعضاء در محل فرمانداري شهرستان كاشان برگزار شد ۱۴ مورد از موارد اصلاح،تعيين و دقيق سازي خط بدنه،تقليل ويا تعريض عرض گذر، درخواست افزايش ارتفاع ،حذف و يا اضافه كردن گذر وتغيير كاربري مربوط به شهر هاي كاشان و قمصر مطرح و مورد بررسي قرار گرفت.

در طي جلسه ۸ مورد تغيير كاربري، يك مورد ايجاد شبكه، يك مورد طرح تفكيكي و يك مورد اصلاح خط بدنه مربوط به شهر كاشان و ۳ مورد تغيير كاربري مربوط به شهر قمصر مطرح و مورد بررسي قرار گرفت.

حجت اله غلامي معاون هماهنگي امور عمراني استانداري در طي بررسي  طرح تفكيكي اراضي دولتي موسوم به قطب راوندي گفت : ۲۰۰ هكتار به محدوده شهر كاشان الحاق شده و ۱۰۰ هكتار از اراضي تپه سيلك نيز از محدوده خارج گرديده است و اكنون نيز بايد براي آزاد سازي عرصه اراضي تپه سيلك هر طرح تفكيكي كه در سطح شهر انجام مي گيرد ده درصد آن جهت اين موضوع و ده درصد نيز براي ايثارگران اختصاص يابد.

نظر شما