شناسهٔ خبر: 64899 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

معاون وزیر راه و شهرسازی:

نيروی انسانی متخصص بالاترين سرمايه شرکت فرودگاه‌ها/اميرمکری شخصيتی نام آشنا در صنعت فرودگاهی است/بر توان متخصصان و ظرفيت‌های بومی تمرکز کنيم

شهرام آدم نژاد معاون حمل و نقل وزیر راه و شهرسازی در مراسم تکریم و معارفه رییس هیات مدیره و مدیر عامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران از کارکنان متخصص این شرکت در حوزه های مختلف فرودگاهی و هوانوردی به عنوان مهمترین سرمایه و ثروت یاد کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، امروز(هشتم اسفند) مراسم تكریم رحمت‌اله مه‌آبادی، رییس هیات مدیره و مدیرعامل سابق و معارفه سیاوش امیرمكری، رییس هیات مدیره و مدیرعامل جدید شركت با حضور شهرام آدم نژاد، معاون حمل و نقل وزیر راه و شهرسازی، مهران كفاش، معاون حقوقی، امور مجلس و استان های وزارت راه و شهرسازی و نیز اعضای هیات مدیره و معاونان و همچنین جمعی از مدیران شركت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران برگزار شد.

در این مراسم، شهرام آدم نژاد، معاون حمل و نقل وزیر راه و شهرسازی كه به نیابت از وزیر در این مراسم شركت كرده بود، در سخنانی عنوان كرد: رحمت اله مه آبادی شخصیتی بسیار پرتلاش، قوی و مسلط بر كار شركت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران است كه ساختار كاری را به طور منظم پیگیری می كند.

آدم نژاد با اذعان بر رشد و توسعه زیرساخت‌های فرودگاهی كشور در سال های اخیر گفت: شركت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران دارای كاركنانی توانمند در حوزه های مراقبت پرواز، الكترونیك، فنی و غیره است كه مهمترین سرمایه شركت هستند. دیگر ثروت و سرمایه شركت نیز اعتماد مردم است كه باید از آن به بهترین نحو استفاده شود.

به گزارش روابط عمومی شركت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، معاون حمل و نقل وزیر راه و شهرسازی همچنین با تاكید بر ضرورت پرداختن جدی تر به مسوولیت اجتماعی عنوان كرد: باید شاخص های خدمت به مردم مشخص و سلیقه عمومی در نحوه ارایه خدمات مورد توجه قرار گیرد. همچنین لازم است به رقابت های موجود در سطح منطقه نیز توجه شود و مزیت ها نیز شناسایی شوند. باید هرچه بیشتر بر توان متخصصان و ظرفیت های بومی تمركز كنیم و توجه داشته باشیم كه توسعه فرودگاه بدون پرداختن به ایرلاین ها مفهوم ندارد.

وی با بیان اینكه تیم مدیریتی مه آبادی مثال زدنی است، گفت: امیرمكری نیز از نام آشنایان صنعت فرودگاهی است كه سابقه حضور در هیات مدیره شركت را دارد و به اخلاق مداری شهره است.

همچنین مهران كفاش، معاون حقوقی، امور مجلس و استان های وزارت راه و شهرسازی نیز در سخنانی از مه آبادی به عنوان شخصیتی فرهیخته و متخصص یاد كرد و گفت: امیدواریم امیرمكری كه از امروز كار خود را به عنوان مدیرعامل شركت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران آغاز می‌كند نیز تلاش های تیم مدیریتی مه‌آبادی را با سرعت بیشتری پیش ببرد.

وی همچنین با اشاره به انتصاب حسین اسفندیاری به عنوان عضو جدید هیات مدیره شركت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران حكم انتصاب سیاوش امیرمكری و حسین اسفندیاری را قرائت كرد. در حكم سیاوش مكری به انتصاب وی برای مدت دو سال به عنوان رییس هیات مدیره و مدیرعامل شركت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران اشاره شده است.

همچنین رحمت اله مه آبادی در مراسم تكریم با اشاره به سابقه آشنایی 26 ساله خود با مدیرعامل جدید شركت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران از اعضای هیات مدیره، معاونان و مدیران حاضر در جلسه قدردانی كرد و از امیرمكری خواست كه انسجام و همدلی موجود در مجموعه مدیریت شركت را حفظ كند.

سیاوش امیرمكری، رییس هیات مدیره و مدیرعامل شركت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران نیز با اشاره به اینكه با تلاش 25 ساله مدیران و مجموعه كاركنان، امروز این شركت دارای جایگاهی با افتخار شده است، گفت: نیروی انسانی متخصص سرمایه بزرگ شركت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران است و باید توجه هرچه بیشتر به این سرمایه را سرلوحه كار خود قرار دهیم.

وی با تاكید بر ضرورت به روز رسانی تجهیزات فرودگاهی اظهار امیدواری كرد؛ به شایستگی پاسخگوی اعتماد وزیر راه و شهرسازی باشد.

حسین اسفندیاری، عضو جدید هیات مدیره شركت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران نیز در سخنانی با اشاره به مسوولیت چهار سال اخیر خود به عنوان قائم مقام مدیرعامل شركت گفت: در طول زمان ساختار شركت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران تقویت شده و اكنون مسوولیت ناوبری و اداره فضای كشور و نیز مدیریت 54 فرودگاه را به خوبی انجام می دهد.

همچنین معصومه ابراهیمی، عضو هیات مدیره و راهبر امور حقوقی شركت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران در سخنانی عنوان كرد: مه آبادی تمام وقت خود را صرف امور شركت كرد و خوشحالیم كسی ادامه دهنده راه وی شده كه با صنعت فرودگاهی آشناست و به این خانواده تعلق دارد.

ابراهیم مرادی، عضو هیات مدیره و راهبر عملیات هوانوردی شركت نیز با اذعان بر تلاش های زیاد مه آبادی برای ارتقای صنعت فرودگاهی و هوانوردی بر ضرورت حمایت هرچه بیشتر وزارت راه و شهرسازی از صنعت خاص و حساس هوانوردی در شرایط جنگ اقتصادی تاكید كرد.

سید احمد مومنی رخ، مشاور عالی مدیرعامل شركت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران نیز در سخنانی با تاكید بر فعالیت های قابل تحسین مه آبادی در اصلاح ساختار فضای كشور و نیز اعتلای جایگاه آن اظهار امیدواری كرد؛ در دوره مسوولیت امیرمكری شاهد ارایه خدمات ایمن تر به مسافران با بهسازی ناوگان هوایی باشیم.

گفتنی است؛ هفته آینده مراسم رسمی معارفه و تكریم رییس هیات مدیره و مدیرعامل شركت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران با حضور وزیر راه و شهرسازی برگزار می شود.

 

نظر شما