شناسهٔ خبر: 64997 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

بهسازی راه‌های روستایی کامیاران با اجرای ۳۲ پروژه

اسفالت مدیر ساخت و توسعه راه های راه و شهرسازی کردستان از بهسازی و آسفالت ۱۷۴ کیلومتر از راه های روستایی کامیاران با اجرای ۳۲ پروژه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان کردستان,  مدیر ساخت و توسعه راه های این اداره کل از بهسازی و آسفالت ۱۷۴ کیلومتر از راه های روستایی کامیاران با اجرای ۳۲ پروژه خبر داد.

رامین محمودی اظهار کرد : توسعه راه های روستایی کردستان با توجه به وضعیت توپوگرافی کوهستانی شرایط خاص خود را دارد ونیازمند اعتبارات چند برابری نسبت به بیشتر استانها است.

مدیر ساخت و توسعه راه های اداره کل راه و شهرسازی استان کردستان ادامه داد: در ۳سال گذشته با ساخت ۶۰۰ کیلومتر راه روستایی جدید، اقدامات بسیار مناسبی  انجام شده و گامهای خوبی در راه رسیدن به میانگین کشوری برداشته ایم.

وی خاطر نشان کرد: اعتبارات ساخت راه روستایی از ۲ محل اعتبارات استانی و ملی تأمین می شود که در حوزه منابع استانی با کمبود شدید اعتبار مواجهیم ، به گفته محمودی ، کامیاران از جمله شهرستانهاییی است که بهسازی ۱۷۴ کیلومتر از راه های روستایی در آن با اجرای ۳۲ پروژه با جدیت در حال انجام است و در صورت تإأمین اعتبار در آینده شاهد شکوفایی در این بخش خواهیم بود.

نظر شما