شناسهٔ خبر: 65016 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

اسلامی در معرفی رییس جدید سازمان هواشناسی اعلام کرد

محیط را برای بالندگی نيروی انسانی در سطح برنامه‌های كشوری آماده سازیم/ فصل جديد خدمات‌رسانی سازمان هواشناسی

محمد اسلامی وزير راه و شهرسازی گفت: سازمان هواشناسی سازمانی است كه بدون واسطه به زندگی مردم متصل و با آن‌ها در ارتباط است. قطعا هرچقدر این سازمان هوشمند بوده وسرآمدی داشته باشد به ارتقای بهره‌وری در كشور و كیفیت كسب و كارو زندگی كمك خواهد كرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی در مراسم تودیع داود پرهیزكار رئیس سابق سازمان هواشناسی كل كشور و معارفه سحر تاج‌بخش مسلمان به عنوان معاون وزیر و رئیس جدید این سازمان بیان كرد: سازمان هواشناسی سازمانی است كه بدون واسطه به زندگی مردم متصل بوده و با آن‌ها در ارتباط است. قطعا هرچقدر این سازمان هوشمند بوده وسرآمدی داشته باشد به ارتقای بهره‌وری در كشور و كیفیت كسب و كارو زندگی كمك خواهد كرد.

اسلامی در ادامه ضمن قدردانی از زحمات پرهیزكار طی ۵ سال گذشته وی را دارای شخصیتی ارزشمند و باتجربه قلمداد كرد و گفت: نكته مهم این است كه ما قدر یكدیگر را بدانیم و از سرمایه‌های خود به نحو احسن استفاده كنیم.

وی ادامه داد: ما باید مراقب باشیم تا از كوچكترین فرصت‌ها برای رشد و تعالی استفاده كنیم چراكه درجا زدن باعث ركود و رخوت شده و این پویایی و خلاقیت است كه منجربه رشد، تعالی و بالندگی می‌شود.

وزیر راه و شهرسازی در این خصوص اضافه كرد: بدون شك برای رسیدن به تعالی باید محیط را برای نقش‌آفرینی نیروهای انسانی فراهم كنیم تا با استفاده از خلاقیت و شكوفایی خود متناسب با برنامه‌ریزی‌های كشور این مسیر را طی كنند.

وی افزود: همه ما باید روزانه از خود سوال كنیم كه تا چه اندازه در راستای تحقق اهداف خود و كشورمان نقشی مثبت ایفا كرده‌ایم.

اسلامی با اشاره به وعده انتخاباتی رئیس‌جمهوری مبنی بر استفاده از ظرفیت بانوان در مدیریت ارشد كشور گفت: یكی از سازمان‌هایی كه توانستیم این مهم را در آن تحقق بخشیم سازمان هواشناسی بود. ما سركار خانم تاج‌بخش را از میان خود شما انتخاب كردیم و امیدواریم كه اقدامات ایشان همراه با تعامل و همكاری شما عزیزان در سازمان هواشناسی با فصل جدیدی از خدمتگزاری و خدمت‌رسانی به مردم همراه باشد.

عضو كابینه دولت دوازدهم با تاكید بر ضرورت استفاده از توسعه بخش‌های نرم‌افزاری و سخت‌افزاری و همچنین گسترش منابع انسانی در جهت پیشرفت سازمان هواشناسی گفت: كشور در حال حاضر در آستانه دهه پتجم پیروزی انقلاب اسلامی است؛ از این رو در شرایط خاصی هستیم كه دولت و مردم باید با نقش‌آفرینی مناسب این مسیر را به سرآمدی برسانند چراكه دشمن می‌خواهد هرچه سریع‌تر شكست ما را جشن بگیرد و ما باید مقتدرانه از این بحران عبور كنیم.

وی ضمن آرزوی موفقیت برای رییس جدید سازمان هواشناسی خاطرنشان كرد: امیدوارم در آینده‌ای نزدیك شاهد رسیدن سازمان هواشناسی به جایگاه یك سازمان پیشرو و سرآمد در جهان باشیم.

نظر شما