شناسهٔ خبر: 65039 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

استان اصفهان به عنوان استان برتر در رعايت مقررات ملی ساختمان

ساختمان برپايه بررسي ها و ارزيابي هاي صورت گرفته از سوي دفتر مقررات ملي و كنترل ساختمان، از اداره كل راه وشهرسازي استان اصفهان به عنوان استان برتر تقدير شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رساني اداره کل راه وشهرسازي استان اصفهان, برپايه بررسي ها و ارزيابي هاي صورت گرفته از سوي دفتر مقررات ملي و كنترل ساختمان، از اداره كل راه وشهرسازي استان اصفهان به عنوان استان برتر تقدير شد.

معاون مسكن وساختمان وزارت راه وشهرسازي با ارسال لوح سپاس خطاب به حميدرضا اميرخاني مديركل راه وشهرسازي استان اصفهان، از اين اداره كل تقدير نمود.

مازيار حسيني در اين لوح آورده است: ارتقاي كيفيت ساختمان ها در كنار افزايش بهره وري و حفظ سرمايه هاي ملي و تامين آسايش ساكنان آن ها به عنوان بهره برداران نهايي كه از اهداف مصرح در قانون نظام مهندسي و كنترل ساختمان است ميسر نخواهد شد مگر با تلاش بي وقفه همه دست اندر كاران.

اينك كه بر پايه بررسي ها و ارزيابي هاي صورت گرفته از سوي دفتر مقررات ملي و كنترل ساختمان، آن اداره كل در شمار ۵ استان برتر از برگزيدگان رعايت مقررات ملي ساختمان در سال ۹۷ قرار گرفته است بدينوسيله مراتب قدرداني خود از تلاش هاي ارزشمند جنابعالي و همكاران محترم آن اداره كل در اجراي موفق برنامه هاي سازماني كه در بهبود وضعيت ساخت وساز در سطح كشور نقش موثري ايفا كرده است اعلام و توفيق همكاران را از درگاه خداوند متعال خواستارم.

نظر شما