شناسهٔ خبر: 65088 - سرویس شرکت‌ها
نسخه قابل چاپ

پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی گزارش می‌دهد

آسمانی صاف همراه وزش باد شدید در بخشی از نقاط برای امروز تهران/ احتمال آب‌گرفتگی و سیلابی شدن مسیل‌ها در خراسان رضوی و جنوبی

باران با توجه به تحلیل نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی بارش باران، گاهی همراه با رعد و برق در این روز در نواحی شرق و جنوب شرق و همچنین وزش باد به نسبت شدید در بخش‌هایی از مرکز و جنوب کشور گزارش شده است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، پیش‌بینی کلی براساس نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری و همچنین با توجه به تحلیل نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، صبح امروز در ایستگاه کوهرنگ دمای کمینه هوا۱۰ درجه زیر صفر و به عنوان کمترین دمای کشور اعلام شد در حالی که دمای هوا در همین زمان در ایستگاه قصر قند با دمای بیشینه ۲۷ درجه بالای صفر به عنوان گرمترین نقطه کشور به ثبت رسید.

در همین روز تداوم بارش ها در نواحی شمال شرق و شرق کشور اعلام و مطرح شد که در خراسان رضوی و شمال خراسان جنوبی نیز خطر آب‌گرفتگی معابر و احتمال سیلابی شدن مسیل ها و رودخانه ها و همچنین وزش باد شدید موقتی پیش‌بینی شده است. از همین رو توصیه می‌شود هموطنان از توقف در حاشیه رودخانه های فصلی و مسیل ها خودداری کنند .

طبق اطلاعات به دست آمده همچنین بارش باران برای فردا در برخی نقاط شمال شرق، ارتفاعات زاگرس جنوبی و غرب کرمان گزارش شده است.

براساس نقشه‌های هواشناسی سامانه بارشی جدیدی در روز پنج‌شنبه از سمت شمال غرب نیز وارد کشور شده و به صورت باران در این نواحی و برف در ارتفاعات فعالیت خواهد کرد.

گفتنی است طبق این آمار بارش باران، گاهی همراه با رعد و برق در این روز در نواحی شرق و جنوب شرق و همچنین وزش باد به نسبت شدید در بخش‌هایی از مرکز و جنوب کشور گزارش شده است.

طبق اطلاعات منتشر شده برای امروز تهران نیز آسمانی صاف، کمی ابری و وزش باد به نسبت شدید در پاره ای از نقاط پیش‌بینی شده است.

برچسب‌ها:

نظر شما