شناسهٔ خبر: 65101 - سرویس ریلی
نسخه قابل چاپ

معاون حقوقی، امور مجلس و استان‌های وزارت راه و شهرسازی:

بر ای کسب حداکثری رضایت مردم در حوزه ريلی تلاش می‌کنیم

تودیع محمدزاده معاون حقوقی، امور مجلس و استان های وزارت راه و شهرسازی در مراسم معارفه سرپرست شركت راه‌آهن با تاكيد بر اينكه بر ای کسب حداکثری رضایت مردم تلاش کنیم، تصريح كرد: نیروی انسانی از سرمایه‌های با ارزش شرکت راه‌آهن است.

به گزارش پايگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، مهران کفاش كه در مراسم معارفه سعید رسولی به عنوان سرپرست شرکت راه‌آهن در محل اين شركت سخن می‌گفت با قدردانی از زحمات سعید محمدزاده مدير عامل سابق اين شركت، يادآور شد: چندین بار از مدير عامل سابق شركت راه‌آهن خواسته شد که از تصمیم خود مبنی بر واگذاری اين مسئوليت بگذرد، اما اصرار خود وی و صحبت‌هایش با وزیر موجب این اتفاق و انتخاب یک نفر دیگر از خانواده راه‌آهن شد.

معاون حقوقی، امور مجلس و استان‌های وزارت راه و شهرسازی با اشاره به اهمیت حمل و نقل ریلی و خدمت‌رسانی شبانه‌روزی راه‌آهن، ابراز امیدواری کرد که خدمات راه‌آهن با همان سرعت که پیشتر جلو رفته به سوی توسعه و اعتدال پیش برود.

كفاش نیروهای انسانی از سرمایه های با ارزش شرکت راه آهن و برگ برنده آن خواند و تاکید کرد: همان گونه که تا کنون از زحمات این نیروها قدردانی شده، باید این تکریم بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

وی اظهار  کرد: توسعه ریلی برای ریاست جمهور، وزیر و مسئولین بلند مرتبه نظام بسیار حائز اهمیت است که امیدواریم با تدبیر معاونین و نیروی های فرهیخته راه آهن این توسعه به خوبی محقق و خدمات بیشتری به مردم ارائه شود.

معاون وزير راه و شهرسازي يادآور شد: مردم هر روز از خدمات ریلی بهره می برند و آن را ارزیابی می کنند و این کار مسئولیت بیشتری را ایجاد می کند. از این رو هر روز باید بر ای کسب حداکثری رضایت مردم تلاش کنیم .

وي بيان داشت: محمد زاده انسانی فرهیخته و مسلط به موضوعات حوزه کاری خود و حسن اخلاق وی مثال زدنی است.

رشد حمل بار  و مسافر در راه آهن

همچنين در اين مراسم سعید رسولی ضمن قدردانی از خدمات و زحمات سعید محمدزاده مدیرعامل سابق راه‌آهن گفت: از حسن نظر و اعتماد مجموعه وزارتخانه و در راس آن از وزیر راه سپاسگزارم و این امر سبب شده است تا احساس مسئولیت بیشتری داشته باشم.

سرپرست راه‌آهن با ابراز امیدواری از اینکه با همت و تلاش همه همکاران در راه آهن و دانش، تخصص و دلسوزی که درمیان آن ها وجود دارد، مسیری را که راه‌آهن تا امروز به خوبی طی کرده است، به شکل بهتری ادامه یابد.

رسولی در ادامه با بیان اینکه در جلسات تودیع، تنها از خدمات انجام شده قدردانی می شود، چرا که وقتی فردی در مجموعه ای خدمت می کند، این خدمت به عنوان برگ زرینی از کتاب تاریخ آن سازمان محسوب می شود و برای همیشه ثبت و ضبط خواهد شد.

از سوی دیگر سعید محمد زاده، مدیرعامل سابق راه‌آهن نیز در این جلسه ضمن تشکر از وزیر راه و شهرسازی برای موافقت با درخواست وی گفت: از سال ۱۳۷۳ تا امروز تمام تلاش خود را برای خدمت‌گذاری در راه‌آهن به کار بستم و امیدوارم که توانسته باشم عملکرد مناسبی ارائه و در پیشگاه خداوند و مردم پاسخگو باشم.

وی ضمن سپاسگزاری از خدمات همه همکاران در شرکت راه آهن و معاونین این شرکت، طلب حلالیت از آن ها اضافه کرد: در مراسم رسمی معارفه رسولی گزارشی از خدمات همکاران در شرکت راه آهن در طی مسئولیت بنده ارائه خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه از سال ۱۳۹۵تا کنون حمل بار در راه آهن رشد خوبی داشته است، تصریح کرد : علیرغم شرایط نامناسب ناوگان، رشد مسافر نیز مطلوب بود .

امروز سه‌شنبه ۱۴ اسفند با حکم محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی، سعید رسولی به عنوان سرپرست شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران منصوب شد.