شناسهٔ خبر: 65113 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

​مدیرکل اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان لرستان خبر داد:

فعالیت روزانه ۴۰ اکیپ راهداری در لرستان تا تعطیلات نوروز/تهیه دفترچه‌های سفر و دریافت نظرات مسافران نوروزی در سفر به استان

عباس شرفی مدیرکل اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان لرستان درباره اجرای تمهیدات نوروزی در محورهای استان گفت: فعالیت مستمر و روزانه ۴۰ اکیپ راهداری در استان آغاز شده است تا انجام امور مربوط به ایمنی راه‌ها مانند پخش آسفالت و لکه‌گیری جاده و مرمت گاردیل‌ها دنبال شود. همچنین اطلاع‌رسانی در قالب تهیه دفترچه‌های سفر و نیز دریافت نظرات مسافران در خصوص نواقص احتمالی محورها نیز از دیگر فعالیت‌ها در تعطیلات پیش رو خواهد بود.

عباس شرفی، مدیرکل اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان لرستان درباره تازه‌ترین فعالیت‌ها درخصوص اجرای تمهیدات نوروزی در محورهای استان به خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی گفت: فعالیت روزانه ۴۰ اکیپ راهداری در استان آغاز شده است که انجام امور مربوط به ایمنی راه‌ها را بر عهده دارند که اکیپ‌های پخش آسفالت و ترمیم و مرمت گاردیل و اکیپ‌های رفع نواقص روشنایی محورها از آن جمله است.

وی اضافه کرد: همچنین مامورانی برای پاکسازی و اصلاح وضعیت محل‌های وسط گاردیل‌ها مشغول به کار هستند. 

مدیرکل اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای این استان در ادامه توضیح داد: در نظر داریم دفترچه‌های خدمات سفر برای راهنمایی مسافران و توریست‌های نوروزی آماده شوند.

شرفی گفت: تقریبا همه پرسنل راهداری تا روز ۲۹ اسفند در حالت آماده‌باش قرار دارند و  مرخصی‌ها لغو شده‌اند. روابط عمومی نیز در حال تهیه مستندسازی از همه فعالیت‌هایی است که در راهداری و اداره‌های ذی‌ربط در حال انجام است. از سویی در نظر داریم نقطه نظر مسافران و وضعیت و نواقص احتمالی جاده‌ها را از منظر مسافران در سفر به استان داشته باشیم.

وی افزود: تجهیز مجتمع های خدماتی و امور مربوط به بهداشت نمازخانه‌ها و آماده کردن سرویس‌های بهداشتی در حال انجام است.

مدیرکل اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان لرستان با اشاره به زمان‌بندی حضور اکیپ‌های راهداری توضیح داد: مقرر شده است که یک تیم از همکاران در نیمه اول و یک تیم در نیمه دوم تعطیلات، فعالیت مستمر داشته باشند و از جنبه‌های مختلف مسایل جاده‌ای و موضوعات مربوط به مسافران را خدمات رسانی کنند.

شرفی همچنین اضافه کرد: با وجود آنکه با سال پر بارشی مواجه بودیم و موضوع انسداد محور در استان زیاد بود، با تلاش راهداران حتی یک ساعت نیز محورهای استان مسدود نماند.

این مدیر استانی در ادامه گفت: خوشبختانه مجموعه سازمان تاکنون حمایت‌های خوبی داشته است و تا به حال توانسته‌ایم به پیمانکاران و همکاران پرداخت‌ها را انجام دهیم و به همین دلیل انگیزه خوبی برای همکاری وجود دارد.

وی اضافه کرد: امیدواریم بتوانیم با سعی و تلاش همکاران زحمتکش راهدار انتظارات مردم و مسوولان را در ایام پیش رو برآورده سازیم./    

نظر شما