شناسهٔ خبر: 65115 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

سازمان هواپیمایی کشوری خبر داد:

بسته شدن ۴۶ سايت متخلف فروش بليت هواپيما

رضا جعفرزاده مدير روابط عمومي سازمان هواپيمايی کشوری از بسته شدن ۴۶ سايت غيرمجاز فروش بليت هواپيما از ابتدای ارديبهشت ماه تا اواسط اسفند جاری خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، مدير روابط عمومي سازمان هواپيمايي کشوري از بسته شدن ۴۶ سايت غيرمجاز فروش بليت هواپيما از ابتداي ارديبهشت ماه تا اواسط اسفند جاري خبرداد.

رضا جعفرزاده اظهارداشت: با عنايت به اينكه برخي از سايت هاي غير مجاز به فروش بليت الكترونيكي بدون اخذ مجوز از اين سازمان اقدام كرده و گاها با فروش بليت هواپيما كه از اصالت واقعي برخوردار نبوده و موجبات نارضايتي و تضييع حقوق شهروندان و اخلال در نظم عمومي هوانوردي را فراهم آورده بودند، نسبت به انسداد و فيلترينگ برخي از اين سايت ها اقدامات قانوني به عمل آمده است.

وي افزود: به واسطه ها و سايت هاي غير مجاز هشدار مي دهيم در صورت محرز شدن تخلف اين سايت ها و ارائه هر گونه گزارش چه از طرف شركت هاي هواپيمايي و چه به هنگام بازرسي هاي دفتر نظارت و چه گزارشات مردمي با آنها برخورد مي شود.

مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری ضمن توصيه به متقاضيان مبني بر اينكه بليت هواپيما را از مراكز معتبر خريداري كنند گفت: به منظور جلوگيري از برخي تخلفات و ساماندهي فروش بليت هواپيما ليست دفاتر خدمات الكترونيكي بر روي پرتال سازمان هواپيمايي كشوري به نشاني www.cao.ir   قرار گرفته و متقاضيان خريد بليت هواپيما مي توانند از سايت هاي داراي مجوز از سازمان نسبت به خريد بليت اقدام كرده و از طريق سامانه راستي آزمايي كه برروي سايت هاي شركت هاي هواپيمايي و انجمن شركت هاي هواپيمايي است از وضعيت اصالت بليت خود مطمئن شوند.

نظر شما