شناسهٔ خبر: 65218 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

در ساختمان دادمان وزارت راه و شهرسازی برگزار شد

تودیع و معارفه مدیران کل پیشین و تازه منصوب‌شده دفاترتوسعه مهندسی و سرمایه‌گذاری و اقتصاد مسکن

تودیع و معارفه مراسم تودیع و معارفه مدیران کل پیشین و تازه منصوب شده دفاتر توسعه مهندسی ساختمان و سرمایه‌گذاری و اقتصاد مسکن در ساختمان دادمان وزارت راه و شهرسازی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، مراسم تودیع و معارفه مدیران کل دفتر سرمایه‌گذاری و اقتصاد مسکن و همچنین توسعه مهندسی ساختمان از دفاتر زیرمجموعه معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی به ریاست مازیار حسینی معاون مسکن و ساختمان و با حضور مدیران و کارشناسان معاونت در ساختمان دادمان وزارت راه و شهرسازی برگزار شد.

در این نشست، مازیار حسینی معاون وزیر راه و شهرسازی بار دیگر بر ۱۰ سیاست ابلاغی وزارتخانه که در نشست با مدیران کل راه و شهرسازی استان های سراسر کشور تبیین و پیش‌تر نیز توسط وزیر راه و شهرسازی ابلاغ شده بود، تاکید کرد.

حسینی به تمامی همکاران خود در مجموعه معاونت مسکن وساختمان توصیه کرد تمرکز روی اهداف و اجتناب از حاشیه‌ها، کنترل بر فعالیت‌ها، درخواست‌ها و پاسخ‌های شفاف و روشن، اولویت دادن به منافع گروه‌های حداکثری به جای منافع گروه‌های حداقلی را سرلوحه فعالیت‌های خود قرار دهند.

معاون مسکن و ساختمان همچنین رعایت چهارچوب و اصول و داشتن راه حل و تدبیر را برای حل مشکلات و عبور از چالش‌ها از جمله توصیه‌های خود برای همکاران حوزه معاونت مسکن و ساختمان و به ویژه مدیران کل دفاتر توسعه مهندسی و سرمایه‌گذاری و اقتصاد مسکن برشمرد.

گفتنی است، در این مراسم، ضمن تقدیر و تشکر از علی چگنی مدیرکل پیشین دفتر اقتصاد مسکن و مهردادفر سرپرست پیشین دفتر توسعه مهندسی ساختمان، احکام مدیران کل دفاتر فوق نیز برای شروع مسئولیت جدید به آنها اعطا شد.  

بر اساس این گزارش، هم‌اکنون با حکم وزیر راه و شهرسازی، عباس فرهادیه به عنوان مدیرکل دفتر سرمایه‌گذاری و اقتصاد مسکن و منصور نویریان به عنوان مدیرکل دفتر توسعه مهندسی عهده‌دار مسئولیت در دفاتر زیرمجموعه حوزه معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی هستند. 

نظر شما