شناسهٔ خبر: 65225 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون شهرسازی و معماری راه و شهرسازی خراسان شمالی:

برگزاری جلسه کمیته سیما و منظر شهری در اسفند ماه ۹۷

جلسه بجنورد معاون شهرسازی و معماری از برگزاری ششمین جلسه کمیته ارتقای کیفی سیما منظر شهری در اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی در اسفند ماه ۹۷ خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از اداره ارتباطات واطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان خراسان شمالی, معاون شهرسازی و معماری این اداره کل از برگزاری ششمین جلسه کمیته ارتقاء کیفی سیما منظر شهری در راه و شهرسازی خراسان شمالی در اسفند ماه ۹۷ خبر داد.

روزبه دادجو گفت: دستور کار نخست جلسه ارائه و بررسی نقشه های نمای اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان واقع در سایت ارکان بود که توسط طراح پروژه و تبادل نظر اعضاء جلسه ارائه گردید و مطالبی اعم از بر طرف نمودن ایرادات گرفته شده در جلسه قبلی و چگونگی برخورد با باد غالب و دسترسی های ورودی مجموعه و پدافند غیر عامل مطرح و کلیات مصوب گردید.

وی افزود: دستور کار بعدی جلسه در خصوص دستورالعمل مصوب کمیته سیما منظر شهری و بررسی ضوابط طراحی در کلیه قطعات تفکیکی ارتش شامل شرکت سمت و سوی ایرانیان و شرکت تعاونی همت تیپ ۱۳۰ ارتش و ... واقع در حد فاصل خیابان های امیریه شمالی و میرزا رضای کرمانی ( صفا ) و سید جمال الدین اسدآبادی ارائه گردید.

دادجو عنوان کرد: اعضای حاضر نکاتی را اعم از تعداد طبقات – تیپ نما – ضوابط تجاری - ارتفاع، ورودی ها و نحوه پاسخگویی شهرداری و کنترل نظام مهندسی ساختمان به مراجعین بیان کردند.

معاون شهرسازی و معماری در ادامه افزود: هدف از مرور ضوابط این محدوده شهری، ایجاد هماهنگی بین دستگاه های اجرایی با حضور مهندسان کنترل نقشه شهرداری، سازمان نظام مهندسی و اعضای کمیته سیما منظر برای این محدوده شهری دانست.

نظر شما