شناسهٔ خبر: 65226 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با تلاش مأموران راهداری قم

جاده فردو بازگشایی شد

راهداری برف معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قم گفت: با تلاش کارکنان این اداره کل، جاده فردو که به دلیل بارش برف مسدود شده بود بازگشایی شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قم، معاون راهداری این اداره کل گفت: با تلاش کارکنان این اداره کل، جاده فردو که به دلیل بارش برف مسدود شده بود بازگشایی شد.

سلیمیان با اشاره به بارش گسترده برف در بخش کهک اظهار کرد: میزان برف در حاشیه جاده منتهی به روستای فردو و منطقه برف‌انبار به یک متر نیز رسید که منجر به مسدود شدن این جاده شد.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قم با بیان اینکه پرسنل امدادی این اداره کل از ساعات ابتدایی امروز با حضور در منطقه اقدام به برف‌روبی با استفاده از ماشین‌آلات سنگین راهداری کردند گفت: با تلاش مآموران راهداری قم، جاده فردو از ساعاتی پیش بازگشایی شد.

وی ادامه داد: اکیپ‌های راهداری در همه جاده‌های مواصلاتی استان مستقر هستند و در بخش کهک نیز در حالت آماده‌باش کامل قرار دارند تا در صورت بروز مشکل، وارد عمل شوند.

سلیمیان خاطرنشان کرد: با وجود بازگشایی این جاده، از مردم عزیز استان می‌خواهیم از سفرهای غیرضروری خودداری و در صورت نیاز به سفر، حتما از ایمنی خودرو و همراه داشتن تجهیزات زمستانی نظیر زنجیر چرخ اطمینان حاصل کنند.

نظر شما